446 Reacties

5 maanden geleden

Laatste dagen opeens duizelig en misselijk in de avonden blehh

5 maanden geleden

Weet iemand of je gelijk kramp kan krijgen na het strippen? Had vanacht en vanochtend al buikkrampen en ben rond 11.30 gestript met 1cm ontsluiting en al een platte baarmoedermond. Alleen sindsdien echt aanhoudende pijnlijke buikkrampen. Kan t al zo snel gaan eventueel?

5 maanden geleden

Reactie op qqww

Weet iemand of je gelijk kramp kan krijgen na het strippen? Had vanacht en ...
Kan zeker!!

5 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Kan zeker!!
Oeh ben benieuwd of t dan ook zo gaat doorzetten al..

5 maanden geleden

Is het normaal dat je heel veel waterige afscheiding krijgt? Had altijd wel afscheiding maar was wat dikker en taaier, nu helemaal doorzichtig en waterig, wel beetje slijmerig

5 maanden geleden

Reactie op Mel0624

Is het normaal dat je heel veel waterige afscheiding krijgt? Had altijd wel ...
Heb ik ook gehad rond 37/38 weken, vond het echt heel vies🙈 Ik deed echt 2 a 3 keer per dag schoon ondergoed aan. Geen idee wat het was, afscheiding werd daarna weer dikker en taaier.

5 maanden geleden

Opeens een te hoge bloeddruk, maar voel mij verder erg goed. Zelfs nog veel energie. Wat kan dit betekenen ?

5 maanden geleden

Reactie op Milanani

Opeens een te hoge bloeddruk, maar voel mij verder erg goed. Zelfs nog veel ...
Ben je er zelf achter gekomen? Of bij controle bij de verloskundige? Hoe hoog was hij? Ik heb een hoge bloeddruk bij de verloskundige of ziekenhuis. Door spanning. Thuis geen hoge bloeddruk.Had dus ook geen klachten . Bij mijn eerste zwangerschap ook geen klachten, maar toch bij verloskundige steeds hoge bloeddruk. Dus door naar het ziekenhuis. Met extra controles en medicijnen prima. Na bevalling wel een nachtje moeten blijven ter observatie. Na de bevalling de medicijnen weer afbouwen

5 maanden geleden

Ineens last van een schimmelinfectie 😒

5 maanden geleden

Ik ben enorm moe de laatste week! Deels te verklaren aan het slechte slapen. Merk dat ik vooral lekker thuis wil zijn, en niemand om mij heen wil hebben. Normaal zou ik mij kapot vervelen als ik niks op de planning heb staan, nu kan ik hier prima mee omgaan. Kan niet wachten tot de baby er is 😍

5 maanden geleden

Pijnlijke steken van onder, krampen en harde buiken bij elke beweging van de kleine man😬 Herkenbaar voor iemand? Hij is al volledig ingedaald en ben 37+2 vandaag

5 maanden geleden

Reactie op Girlsmom91

Pijnlijke steken van onder, krampen en harde buiken bij elke beweging van d ...
Bij mij het zelfde 🙈 ben 37+6

5 maanden geleden

Nog dames die nog steeds niet tegen de geur van bijvoorbeeld koffie kunnen zo laat in de zwangerschap? 🤔

5 maanden geleden

Reactie op Aardbeitje20

Nog dames die nog steeds niet tegen de geur van bijvoorbeeld koffie kunnen ...
Geen last van koffie maar wel de geur van rauwe kip

5 maanden geleden

Afwisselend kijk ik super gemotiveerd uit naar de bevalling en de komst van ons 2e kindje. En soms juist van pff ik ben gek en waar ben ik aan begonnen en kan ik het wel? De bevalling? Maar nog wel op een gezonde manier hoor. Maar ben soms teleurgesteld dat ik er niet altijd met smart en positief naar uit kijk. Nu even geen zin in dus maar kan over paar uur weer anders zijn. 40+2 vandaag en qua tijdstip ben ik al officieel langer zwanger dan van mijn eerste kindje

5 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Afwisselend kijk ik super gemotiveerd uit naar de bevalling en de komst van ...
Dit heb ik ook! Het is wel mijn eerste kindje, maar af en toe denk ik nee, blijf maar even zitten. Ik ben nog niet klaar voor en zo veel dingen die nog gedaan moeten worden 🙈 Voel mij dan zo schuldig. Ik ben wel 37.5 weken, dus ‘ik heb nog even’.

5 maanden geleden

Reactie op Girlsmom91

Pijnlijke steken van onder, krampen en harde buiken bij elke beweging van d ...
Ja hoor, hier idem ingedaald en vast en 39 weken en 4 dagen zwanger vandaag, Al weken last van 😊

5 maanden geleden

Ik heb sinds vanmiddag ineens geen bekkenpijn meer en waggel nauwelijks.. een verademing! Maar, hebben er meer mensen hier last van? Darmen rommelen ook wat, en de kleine is druk.. van de week enorme aanval van nesteldrang en enorm veel energie en gisteren smiddags weer een paar uur geslapen en savonds zo weer de hele nacht door.. ze mag wel komen!

5 maanden geleden

Reactie op GillyZidane

Ik heb sinds vanmiddag ineens geen bekkenpijn meer en waggel nauwelijks.. e ...
Ik had dit vorige zwangerschappen vanaf dat de baby ingedaald was. Daarna nog een paar heerlijke weken gehad. Goed zwanger met veel minder klachten. Helaas heeft de baby hier nog geen zin in indalen…😩

5 maanden geleden

Ik had dit vorige zwangerschappen vanaf dat de baby ingedaald was. Daarna n ...
Hier ligt ze zover ik weet nog het zelfde en dat is ook nog niet ingedaald..