446 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op qqww
Weet iemand of je gelijk kramp kan krijgen na het strippen? Had vanacht en ...
Kan zeker!!
5 maanden geleden
Reactie op Mel0624
Is het normaal dat je heel veel waterige afscheiding krijgt? Had altijd wel ...
Heb ik ook gehad rond 37/38 weken, vond het echt heel vies🙈 Ik deed echt 2 a 3 keer per dag schoon ondergoed aan. Geen idee wat het was, afscheiding werd daarna weer dikker en taaier.
5 maanden geleden
Reactie op Milanani
Opeens een te hoge bloeddruk, maar voel mij verder erg goed. Zelfs nog veel ...
Ben je er zelf achter gekomen? Of bij controle bij de verloskundige? Hoe hoog was hij?
Ik heb een hoge bloeddruk bij de verloskundige of ziekenhuis. Door spanning. Thuis geen hoge bloeddruk.Had dus ook geen klachten . Bij mijn eerste zwangerschap ook geen klachten, maar toch bij verloskundige steeds hoge bloeddruk. Dus door naar het ziekenhuis. Met extra controles en medicijnen prima. Na bevalling wel een nachtje moeten blijven ter observatie. Na de bevalling de medicijnen weer afbouwen
5 maanden geleden
Ik ben enorm moe de laatste week! Deels te verklaren aan het slechte slapen.
Merk dat ik vooral lekker thuis wil zijn, en niemand om mij heen wil hebben. Normaal zou ik mij kapot vervelen als ik niks op de planning heb staan, nu kan ik hier prima mee omgaan.
Kan niet wachten tot de baby er is 😍
5 maanden geleden
Pijnlijke steken van onder, krampen en harde buiken bij elke beweging van de kleine man😬
Herkenbaar voor iemand? Hij is al volledig ingedaald en ben 37+2 vandaag
VRIEND
5 maanden geleden
Nog dames die nog steeds niet tegen de geur van bijvoorbeeld koffie kunnen zo laat in de zwangerschap? 🤔
5 maanden geleden
Afwisselend kijk ik super gemotiveerd uit naar de bevalling en de komst van ons 2e kindje.
En soms juist van pff ik ben gek en waar ben ik aan begonnen en kan ik het wel? De bevalling?
Maar nog wel op een gezonde manier hoor. Maar ben soms teleurgesteld dat ik er niet altijd met smart en positief naar uit kijk.
Nu even geen zin in dus maar kan over paar uur weer anders zijn.
40+2 vandaag en qua tijdstip ben ik al officieel langer zwanger dan van mijn eerste kindje
5 maanden geleden
Reactie op maria_1234
Afwisselend kijk ik super gemotiveerd uit naar de bevalling en de komst van ...
Dit heb ik ook! Het is wel mijn eerste kindje, maar af en toe denk ik nee, blijf maar even zitten. Ik ben nog niet klaar voor en zo veel dingen die nog gedaan moeten worden 🙈 Voel mij dan zo schuldig.
Ik ben wel 37.5 weken, dus ‘ik heb nog even’.
5 maanden geleden
Ik heb sinds vanmiddag ineens geen bekkenpijn meer en waggel nauwelijks.. een verademing! Maar, hebben er meer mensen hier last van?
Darmen rommelen ook wat, en de kleine is druk.. van de week enorme aanval van nesteldrang en enorm veel energie en gisteren smiddags weer een paar uur geslapen en savonds zo weer de hele nacht door.. ze mag wel komen!
5 maanden geleden
Reactie op GillyZidane
Ik heb sinds vanmiddag ineens geen bekkenpijn meer en waggel nauwelijks.. e ...
Ik had dit vorige zwangerschappen vanaf dat de baby ingedaald was. Daarna nog een paar heerlijke weken gehad. Goed zwanger met veel minder klachten. Helaas heeft de baby hier nog geen zin in indalen…😩
5 maanden geleden
Ik had dit vorige zwangerschappen vanaf dat de baby ingedaald was. Daarna n ...
Hier ligt ze zover ik weet nog het zelfde en dat is ook nog niet ingedaald..