446 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op GillyZidane

Hier ligt ze zover ik weet nog het zelfde en dat is ook nog niet ingedaald. ...
Dan is het fijn dat je minder klachten hebt. Geniet er even van, zo lang als het duurt.

5 maanden geleden

Mijn lichaam loost net alles spontaan van alle kanten. Bij mijn zoontje was dat wel echt een van de eerste signalen. Voel me verder wel goed behalve beetje zwak en trillerig maar dat is altijd wel na spugen. Ik moet bekennen ik heb niet heel gezond gegeten dus het hoeft niks te betekenen. Maar het kan wel. Snel even een dutje doen nu, hihi. Stiekem duim ik wel op een kindje met moederdag. Vandaag 40+3.

5 maanden geleden

Reactie op Girlsmom91

Pijnlijke steken van onder, krampen en harde buiken bij elke beweging van d ...
Moet je ook veel naar de wc? Ik heb precies hetzelfde maar moet dus continu naar de wc voor nummer 2

5 maanden geleden

Ik heb gister mijn kleine baby mogen ontmoeten, en voelde Me tot vanmiddag top. Echter heb ik nu erg last van mijn buik (vooral tijdens het bv voeden), iemand hier iets tegen of gewoon paracetamol?

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik heb gister mijn kleine baby mogen ontmoeten, en voelde Me tot vanmiddag ...
Last als in krampen? Dat is heel normaal, zeker tijdens het voeden. Alles moet weer langzaam zijn plekje terug vinden in je buik. Een warme kruik kan ook helpen. Verder helaas geen tips.

5 maanden geleden

Reactie op Pam95

Last als in krampen? Dat is heel normaal, zeker tijdens het voeden. Alles m ...
Ja krampen inderdaad, bijna als wee毛n weer om die baarmoeder weer te laten krimpen 馃ゴ Een kruik helpt inderdaad een beetje, maar ik denk ook dat het gewoon even zal duren 馃槶

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ja krampen inderdaad, bijna als wee毛n weer om die baarmoeder weer te laten ...
Dit is helaas heel normaal, de ene heeft hier meer last van als de ander. Je moet er inderdaad "gewoon" even doorheen. Dit wordt echt beter in de loop vd week

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik heb gister mijn kleine baby mogen ontmoeten, en voelde Me tot vanmiddag ...
En paracetamol standaard 3x op een dag 2 tabletten. Dan bouw je een spiegel op, werkt beter dan nemen wanneer je pijn hebt.

5 maanden geleden

Gisteravond laat accupunctuur gedaan (sessie om inleiding in te zetten) en vannacht constant steken. Vanaf half 3 rozig rood bloedverlies. Ik gelijk on alert... vanochtend met 1 zwartige stolsel. Vk gebeld om te vragen of dit de slijmprop is maar kan ook bloedprop zijn... dus ze komt zo om te luisteren naar hartje. Vind het wel spannend 馃珷

5 maanden geleden

Reactie op Elm0

Gisteravond laat accupunctuur gedaan (sessie om inleiding in te zetten) en ...
Ah wat spannend! Ik duim voor je 馃崁

5 maanden geleden

Ik weet niet of dit een symptoom is, maar soms lijkt het alsof de baby zo drukt dat ik helemaal een samentrekkend en drukkend gevoel krijg daar onder. Lastig te omschrijven en ik krijg dan heel warm. Herkent iemand dit ook?

5 maanden geleden

40 + 6 Al 3 dagen achtereen ctg laten maken wegens twijfel minder leven baby maar telkens wel geruststellende ctg uitslag. Al weken lang soms voorwee毛n en dan weer niet. Vnv krampen en slijmprop verloren en wederom overgegeven. Echter lijken de krampen toch weer af te nemen. Dus het zou dichtbij kunnen zijn maar toch denk ik weer niet in de komende 24 uur terwijl ik net enthousiast werd

5 maanden geleden

Reactie op maria_1234

40 + 6 Al 3 dagen achtereen ctg laten maken wegens twijfel minder leven bab ...
Hier 41 en vandaag tweede keer gestript en ook met slijmprop verloren. Ook al weken voorwee毛n, morgen afspraak in ziekenhuis om inleiden te plannen. Ik hoop zo dat het vanavond/ vannacht gewoon begint...

5 maanden geleden

Dr stuwing hier pas op dag 4, dit is echt weer even wennen. Ik heb echt 10 cupmaten groter en wil nu een borstvergroting zo mooi ziet het er uit 馃槀馃槀馃槀

5 maanden geleden

Ik ben morgen 39 weken en heb de hele ochtend al last van misselijkheid en duizeligheid. Hebben andere hier ook last van? Gister op controle geweest bij vk en was alles in orde

5 maanden geleden

Ook dames die een 2e krijgen en ineens super emotioneel zijn omdat de 1e straks niet meer alleen is en geen baby meer is? 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op wish21

Ook dames die een 2e krijgen en ineens super emotioneel zijn omdat de 1e st ...
Ja!!!! Ik heb er al meerdere keren om gehuild en extra bewust momentjes met mijn zoontje geknuffeld met die gedachte. Ik vind het best wel een dingetje hoor馃ズ

5 maanden geleden

Reactie op Kris23

Ja!!!! Ik heb er al meerdere keren om gehuild en extra bewust momentjes met ...
Ja ik ook! Huilend zat ik naast haar bedje gisteren, m鈥檔 kleine drol 馃ス

5 maanden geleden

Reactie op wish21

Ja ik ook! Huilend zat ik naast haar bedje gisteren, m鈥檔 kleine drol 馃ス
Echt een naar gevoel. Maar heb het nagevraagd bij vriendinnen en die hadden allemaal hetzelfde. Dus het schijnt er toch bij te horen. 馃グ

5 maanden geleden

Zijn er meerdere die nog zwanger zijn en echt snotverkouden zijn? Ik zit echt helemaal vol, hoesten en hoofdpijn. Al ruim 5 dagen en gaat maar niet over. Ben nu 39 weken.