446 Reacties
茅茅n jaar geleden
Toen ik vanochtend wakker werd moest ik nodig plassen. Eenmaal op de wc kon ik niet plassen 馃槷 moest mijn best doen niet te panikeren... na 10 minuten op bed zitten lukte een nieuwe poging wel. Echt alsof mijn plasbuis geblokkeerd was ofzo.. maar even een belletje plegen straks 馃檲 mocht iemand dit herkennen, hoor ik het graag!
茅茅n jaar geleden
Reactie op LauraLau
Toen ik vanochtend wakker werd moest ik nodig plassen. Eenmaal op de wc kon ...
Oh wat apart. Ik ken het niet!! Zou ff bellen. Gelukkig is t wel gelukt!
茅茅n jaar geleden
Reactie op carmenflower
Oh wat apart. Ik ken het niet!! Zou ff bellen. Gelukkig is t wel gelukt!
Blijkt combi tussen volle blaas en gespannen baarmoeder (door verandering van houding)... niks om me zorgen over te maken, dus nu eerst rechtop zitten voordat ik naar de wc ga als ik heb gelegen 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op LauraLau
Blijkt combi tussen volle blaas en gespannen baarmoeder (door verandering v ...
Aha vandaar! Fijn dat het even is nagecheckt
茅茅n jaar geleden
Sinds een aantal dagen geen eetlust. Misselijkheid was juist minder, lijkt iets toe te nemen weer. Buik begint nu ook echt te groeien.鉂わ笍
茅茅n jaar geleden
Reactie op coquettes
Ik heb best wel een zeurende/menstruatie kramp achtige pijn in mijn onderbu ...
Ik heb hier ook sinds twee dagen last van! Ook in mijn onderrug. Nu 16 weken. Bandenpijn herken ik wel, maar dat voelt anders. Hierdoor was ik ook een beetje onzeker. Ik heb wel gelezen dat het normaal is omdat de baarmoeder groeit, meer weet ik niet.
茅茅n jaar geleden
Zijn er meer meiden die het herkennen (met name in de ochtend) om uit het niks "niet lekker" te worden?
Duizelig, misselijk, het idee dat je door je benen zakt? Eten lijkt niet echt te helpen. Mijn bloeddruk is wel goed (nu 17 weken zwanger).
茅茅n jaar geleden
Reactie op Maanlicht
15 weken en steeds een trekkerig/zwaar gevoel in m鈥檔 baarmoeder
Heb ik ook. Nu bijna 17 wk
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kkv
Hier elke ochtend 馃あ braken!!! Nu 13weekjes
I feel you. Hier hetzelfde. Slik jij er medicijnen voor, ik overweeg morgen de huisarts te bellen namelijk... Ppffff
茅茅n jaar geleden
Vanochtend wakker geworden met erge steken in m鈥檔 onderbuik/onderrug. Ik wist niet of ik moest zitten/staan of liggen.. alles deed pijn. Geen idee wat dit was maar het was echt heel naar. 18 weken zwanger nu.