446 Reacties

één jaar geleden

Last van me rug onderrug.. bekkenfysio al ingeschakeld. Zucht

één jaar geleden

13 weken zwanger meestal in de avond/ nacht zwaar gevoel en lichamelijk heel warm

één jaar geleden

Reactie op coquettes

Ik heb best wel een zeurende/menstruatie kramp achtige pijn in mijn onderbu ...
Ik heb dit ook sinds een aantal dagen! Ik ben nu 13+2. Soms moet ik er echt even van op de zetel gaan liggen! 🫣

één jaar geleden

Ben nu 16 weken en heb sinds 20 minuten echt flinke steken in mijn buik, vooral boven buik. Buik is nu ook echt hard… meer mensen die hier last van hebben? Merk dat ik op m’n ademhaling moet letten door de steken.

10 maanden geleden

Nu 18 weken en voel me afgelopen dagen zo slap en duizelig. Voel me dan op momenten heel zwak en moet dan pauzeren bij simpele taken omdat ik me dan te slap voel. Gisteren wel voor de zekerheid bloed laten prikken🤷‍♀️

10 maanden geleden

Al paar dagen last van rugpijn tegen de avond. Rugpijn in het midden van de rug. Niet fijn nu 16+4 weken zwanger

10 maanden geleden

Vooral in de ochtend 🤢🤮

10 maanden geleden

Ben gewoon vooral heel moe… En tussendoor wat last van me rug, af en toe rare steekjes down under😅

10 maanden geleden

Vanmiddag wat hard gewerkt in huishouden, vooral grote ramen gepoetst en kerstdingen hoog opgehangen. Nu veel pijn rond mijn navel. Bandenpijn toch? 18 weken..

10 maanden geleden

Nu 18 weken. Sinds vanmiddag wat krampen in mijn buik vooral boven in, herkenbaar voor iemand ?

10 maanden geleden

Ik ben vandaag 17 weken en 1 dag❤️ Mijn allereerste zwangerschap.. en de 1e paar weken wel heel misselijk geweest. En nu wel last van mijn banden en rug. Verder gaat het heel goed

10 maanden geleden

Reactie op Lovexo

Ik voel me de laatste dagen erg flauw alsof ik moet flauwvallen maar het ge ...
Ja ik heb hier ook heel erg last van, vooral met eten koken heb ik dit… maarja dan eet of drink ik even wat

10 maanden geleden

Reactie op waitingstar

I feel you. Hier hetzelfde. Slik jij er medicijnen voor, ik overweeg morgen ...
Hey, sorry voor de late reactie, Vandaag ben ik 14+2 en voel me al beter , wel soms nog braakneigingen.. Heb gember pilletjes gekregen van de apotheek 👌wel nog soms die vieze smaak in de mond 🤢maar het verbetert 😅

10 maanden geleden

Morgen 15 weken! Vanmiddag weten we wat het geslacht van de baby is en vind het wel fijn om de baby weer te zien ik ben de afgelopen weken zo min. Het begon met een luchtweginfectie en daarbij zo gehoest dat mijn rib ook gekneusd is. Ab kuur gehad en was net weer aan de beterende hand werd ik afgelopen week flink verkouden en door het niezen/hoesten ook weer flink last van de rib. Darmen doen ook lekker hun eigen dingetje, of beter gezegd, ze doen niks 😂 veel lucht, opgeblazen, rommelend gevoel (helaas nog geen schopjes haha), beetje buikpijn van die onzin en merk dat ik er gewoon even klaar mee ben. Ondertussen denk ik teveel over de baby na en krijg ik daar ook stress van. Deze mama zit er even doorheen ☹️ hopelijk snel weer wat fitter en een blije baby vanmiddag ❤️

10 maanden geleden

Je bent niet alleen. Het is ook nogal wat allemaal...

10 maanden geleden

Reactie op Manon291994

Morgen 15 weken! Vanmiddag weten we wat het geslacht van de baby is en vind ...
Ahhh ik begrijp het helemaal. Geniet van vanmiddag🤍

10 maanden geleden

Heb sinds aantal weken van exceem. Echt iritant. Was er al gevoelig voor maaar het is nu extreem. Hoeveel ik het ook in smeer etc. Morgen maar weer huisarts bellen. Leuk zwangerschap kwaaltje🤪😅

10 maanden geleden

Ik heb altijd dun haar gehad maar sinds kort is het echt extreem droog en futloos. Ziet er constant onverzorgd uit en verschrikkelijk om te borstelen. Merken andere mensen verschil in hun haar?

10 maanden geleden

Ik ben nu 17w2d en heb sinds een ruime week elke dag last van hartkloppingen. Ze houden gelukkig niet lang aan, maar het voelt heel vervelend. Herkenbaar??

10 maanden geleden

Sinds een weekje heb ik extreme buikpijn s nachts, zo erg dat ik nauwelijks kan slapen. Meer die dat hebben? Ik denk zelf een combinatie van bandenpijn en darmen want met de baby gaat het goed. Ik ben nu 19weken zwanger.