446 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Ik ben nu 17w2d en heb sinds een ruime week elke dag last van hartkloppinge ...
Ja ik herken het wel, heb het een tijdje gehad bij 12-14 weken zwanger. Heel vervelend gevoel. Ging bij mij gelukkig vanzelf weer over, nu heb ik het nog af en toe. Ik begreep dat het bij de zwangerschap kan horen; je hart moet veel meer bloed rondpompen dan normaal. Het is dus een normaal verschijnsel, maar ik maakte me ook zorgen dat er misschien wel een medische oorzaak is; ga dus vooral naar je huisarts als je je zorgen maakt. Hij/zij kan je dan geruststellen omdat het waarschijnlijk gewoon bij je zwangerschap hoort :) mijn huisarts zei dat hartkloppingen vooral heel vervelend zijn, maar dat er meestal niks aan de hand is.
10 maanden geleden
Ik had gisteren iets raars, misschien herkent iemand het. Ik zat op de bank en moest niezen. Voordat ik echt kon niezen, voelde het alsof er iets uit mijn buik kwam! Een heel raar gevoel, en schrok zo dat ik even moest gillen. Daarna probeerde ik nep te niezen en gebeurde het weer maar in lichtere mate. Ben nu 15 weken zwanger..iemand die dit herkent? Het deed geen pijn ofzo en daarna ook geen pijn.. maar ik schrok wel..
10 maanden geleden
Reactie op WPDO
Ik had gisteren iets raars, misschien herkent iemand het. Ik zat op de bank ...
Ik heb al wel een paar keer gehad dat ik schuin boven mijn navel een gek gevoel kreeg alsof er een ballon kapot knalde of een elastiek tegen mijn buik aan schoot (van binnen uit) op momenten wanneer ik iets boven mijn hoofd til bijv. Deed ook geen pijn en was erna ook meteen weg. Geen idee of dat hetzelfde is, maar voelde ook heel raar en schrik er ook steeds van. Ik ben ook 15 weken zwanger.
10 maanden geleden
Reactie op svsan
Meer vrouwen die de ene dag een echte buik hebben en de andere dag lijkt he ...
Hier hetzelfde, herken het van mijn vorige zwangerschap wel. Toen ging het vanaf de 20 weken pas echt wekelijks zichtbaar groeien.
10 maanden geleden
Ik ben nu 19 weken.
Mijn grootste symptomen
- last van bekken/ rug
- vaak plassen
- humeurig
10 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Nu 17 weken, veel last van buikpijn die wat hoger in m’n buik zit en ook no ...
Dit dus! Vooral de hogere buikpijn, zo net boven de navel. Volgensmij zit daar ook beetje maag/darmen ofzo. Blijft heledag hangen is de ene keer erger dan de andere keer
10 maanden geleden
Reactie op lalaMa
Wie slaapt er ook zo slecht? Ik heb van mijn huisarts sediplus sleep ( natu ...
Ik word wel veel wakker maar ik val ook snel in slaap. Ik probeer me er niet te druk om te maken en als het mogelijk is doe ik overdag nog een dutje.
Als je veel last heb van vermoeidheid is dat ook weer niet super voor jou en je baby. Persoonlijk denk ik dat ze je niks zouden geven wat onveilig is. Ik persoonlijk zou het gewoon proberen ☺️
10 maanden geleden
Reactie op MadiR
Anderen ook zo super duizelig? 🙉
Ja, hier! Maar bloeddruk was ook laag bij laatste meting bij de verloskundige, dus niet gek. Dropjes en bouillonnetjes was het advies