446 Reacties
10 maanden geleden
Ik had nog weinig last van duizeligheid/licht worden in mijn hoofd, maar zojuist bij de winkel ben ik snel naar buiten moeten lopen voor wat frisse lucht en toen dat niet hielp ben ik ook gewoon buiten op de grond gaan zitten. Herken dit helaas wel van vorige zwangerschappen, hoop dat dit niet weer zo vaak gaat gebeuren als toen 😅
Ook het harde gevoel in de onderbuik herken ik wel, echt dat opgeblazen gevoel van de eerste paar weken. Heb soms nu al moeite met broek en schoenen aantrekken omdat mn buik zo opgeblazen aan voelt 🤣
10 maanden geleden
Morgen 18 weken en maagzuur is al bijna 2 weken af en aan aanwezig. Kan nog niet achterhalen wat het triggert dus dat maakt het nog ingewikkelder. Herkenbaar voor iemand?
10 maanden geleden
Reactie op Miliaa
Herkend iemand een hard gevoel in de onderbuik? Geen harde buik of kramp, h ...
Jup hier ook dat gevoel.. herken dat niet van mijn 1e zwangerschap hoor!
10 maanden geleden
Hier nu 17 weken en ben eigenlijk alleen duizelig. Moet mijn hoofd niet te snel heen en weer bewegen en oppassen met bukken en weer omhoog komen
10 maanden geleden
Nu griep te pakken. Lekker aan het snotteren en ellendig gevoel.
Buik is ook beetje van slag, merk ook overal en nergens krampjes wat dus komt door groei rond 20 weken. Naja liever nu dan met de kerst
10 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Ik ook! Helaas corona 🤧
Balen he.. echt veel mensbe zijn ziek. Ja ik misschien ook wel covid geen testjes meer liggen.
10 maanden geleden
Ik heb sinds kort veel last van mijn litteken van de knip van vorige bevalling. Ik denk door de druk ofzo, heel irritant!
10 maanden geleden
Hier nog meer meiden die last hebben van nachtmerries/levendige dromen? Afgelopen week 2 keer niet wakker geschrokken waarvan 1 nacht helemaal niet geslapen.
Ondanks dat ik echt doodmoe ben hierdoor, kom ik nog wel de dagen goed door gelukkig maar heb dan ook geen zin meer om (bij) te slapen en ben beetje bang dat ik straks echt te weinig slaap krijg. Iemand tips voor een goede nachtrust?
10 maanden geleden
Reactie op Pam95
Hier nog meer meiden die last hebben van nachtmerries/levendige dromen? Afg ...
Ik droom me helemaal suf