446 Reacties

10 maanden geleden

Herkend iemand een hard gevoel in de onderbuik? Geen harde buik of kramp, het houdt langere tijd aan. Een opgeblazen gevoel alsof mijn buik strak staat.

10 maanden geleden

Ik had nog weinig last van duizeligheid/licht worden in mijn hoofd, maar zojuist bij de winkel ben ik snel naar buiten moeten lopen voor wat frisse lucht en toen dat niet hielp ben ik ook gewoon buiten op de grond gaan zitten. Herken dit helaas wel van vorige zwangerschappen, hoop dat dit niet weer zo vaak gaat gebeuren als toen 😅 Ook het harde gevoel in de onderbuik herken ik wel, echt dat opgeblazen gevoel van de eerste paar weken. Heb soms nu al moeite met broek en schoenen aantrekken omdat mn buik zo opgeblazen aan voelt 🤣

10 maanden geleden

Morgen 18 weken en maagzuur is al bijna 2 weken af en aan aanwezig. Kan nog niet achterhalen wat het triggert dus dat maakt het nog ingewikkelder. Herkenbaar voor iemand?

10 maanden geleden

Ik heb vrijwel geen symptomen meer. Waar ik vorige week nog af en toe groeipijnen had, is zelfs dat nu weg. Ik vind het maar een onzekere periode tot de 20 weken echo 😅 Hopelijk kan ik daarna weer een beetje ademhalen.

10 maanden geleden

Deze ochtend last van menstruatie krampjes. Ben nu 19 weken, denk dat mijn baarmoeder en ons kleine meisje hard aan het groeien zijn 🩷

10 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Herkend iemand een hard gevoel in de onderbuik? Geen harde buik of kramp, h ...
Jup hier ook dat gevoel.. herken dat niet van mijn 1e zwangerschap hoor!

10 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Ik heb nog steecs hoofdpijn. Herkenbaar?? 19 wk
Heel herkenbaar. Vanaf week 13 tm nu (19+5) veel hoofdpijn. Vaak juist in de weekenden! 😞

10 maanden geleden

Reactie op Lovexo

Deze ochtend last van menstruatie krampjes. Ben nu 19 weken, denk dat mijn ...
Hier ook maandag en vandaag een menstruatie achtig gevoel, zal vast een groeispurtje zijn van onze baarmoeder

10 maanden geleden

Hier nu 17 weken en ben eigenlijk alleen duizelig. Moet mijn hoofd niet te snel heen en weer bewegen en oppassen met bukken en weer omhoog komen

10 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Herkend iemand een hard gevoel in de onderbuik? Geen harde buik of kramp, h ...
Ja ik heb dit ook sinds deze week! Alsof je een ballon in je buik hebt. Ik denk dat dit het groeien is van de baarmoeder?

10 maanden geleden

Nu griep te pakken. Lekker aan het snotteren en ellendig gevoel. Buik is ook beetje van slag, merk ook overal en nergens krampjes wat dus komt door groei rond 20 weken. Naja liever nu dan met de kerst

10 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Nu griep te pakken. Lekker aan het snotteren en ellendig gevoel. Buik is o ...
Ik ook! Helaas corona 🤧

10 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Ik ook! Helaas corona 🤧
Balen he.. echt veel mensbe zijn ziek. Ja ik misschien ook wel covid geen testjes meer liggen.

10 maanden geleden

Reactie op KarHag

Ja ik heb dit ook sinds deze week! Alsof je een ballon in je buik hebt. Ik ...
Ja precies dat, alsof er een ballon in zit.

10 maanden geleden

Ik heb sinds kort veel last van mijn litteken van de knip van vorige bevalling. Ik denk door de druk ofzo, heel irritant!

10 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Balen he.. echt veel mensbe zijn ziek. Ja ik misschien ook wel covid geen t ...
Ja het heerst echt!

10 maanden geleden

Hier nog meer meiden die last hebben van nachtmerries/levendige dromen? Afgelopen week 2 keer niet wakker geschrokken waarvan 1 nacht helemaal niet geslapen. Ondanks dat ik echt doodmoe ben hierdoor, kom ik nog wel de dagen goed door gelukkig maar heb dan ook geen zin meer om (bij) te slapen en ben beetje bang dat ik straks echt te weinig slaap krijg. Iemand tips voor een goede nachtrust?

10 maanden geleden

Reactie op Pam95

Hier nog meer meiden die last hebben van nachtmerries/levendige dromen? Afg ...
Ik droom me helemaal suf

10 maanden geleden

Vooral last van de rechterkant van de rug (spier onder de bh band). Hele zeurende en stekende pijn. Meer mensen die dit herkennen?

10 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Vooral last van de rechterkant van de rug (spier onder de bh band). Hele ze ...
Ik herken het ergens… maar niet stekend. Wel zeurende pijn, alsof iets aan mijn spier trekt en het gespannen staat. Ik heb het aan de linkerkant!