446 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Lovexo
Krampjes krampjes en nog eens krampjes.... zeurende pijntjes. Bijna 20 weke ...
Herkenbaar
10 maanden geleden
Ik heb bijna constant het gevoel dat ik bijna moet poepen. Soort druk dus zegmaar.
21 weken en herken het niet van eerdere zwangerschappen. Maar alles is deze vierde keer anders dus dat zegt niet zoveel.
Als ik Google vind ik alleen maar berichten over begin van een bevalling. Dat zal het wel niet zijn. Maar is het normaal, of doet mijn baarmoeder iets wat het niet zou moeten doen?
10 maanden geleden
Reactie op ohmamamia
Ik heb bijna constant het gevoel dat ik bijna moet poepen. Soort druk dus z ...
Ik herken het niet maar misschien toch een lichte verzakking? Als dat zo is kan het geen kwaad maar wel vervelend, zou wel verloskundige bellen morgen voor de zekerheid..
10 maanden geleden
Blaasontstekingg 馃ジ馃槺 morgen laten nakijken pff heb zoveel last het trekt helemaal naar me rug toe niet normaal denk nierbekontsteking ofzo. Niet te doen gewoon pff
10 maanden geleden
Reactie op ohmamamia
Ja, ik denk dat dat het inderdaad was. Hele bevalling gehad op de wc 馃槄 en ...
Nou toch fijn dat dat het was en niet iets anders! 馃槄
10 maanden geleden
Veel pijn in rechterzij, vooral snachts. Bleek dus een blaasontsteking te zijn! Maar moet nu ook naar het ziekenhuis voor bloedtest + gyn want lijkt op uitstraling nieren. Dames, bij flankpijn is mijn tip om even urine te laten testen op blaasontsteking. Het voelt namelijk 茅cht anders dan als je niet zwanger bent en nu moet ik misschien opgenomen worden omdat ik er te lang mee heb gelopen 馃樀
10 maanden geleden
Reactie op Lovexo
Krampjes krampjes en nog eens krampjes.... zeurende pijntjes. Bijna 20 weke ...
Die van mij wisselen af in obstipatie en dan opgeblazen zijn, maagzuur, lage rugpijn maar niet elke dag haha, krampjes krampjes en idd nog eens krampjes hier en daar en ook zeurende pijntjes. Ook bijna 20 weken (naja 18 +3 maar we zijn er bijna haha).
10 maanden geleden
Even een vraagje.
Ik heb dus perongelijk carpaccio op, ik had vega besteld maar was het dus niet. Kan dit veel kwaad? Ben 20 weken?
10 maanden geleden
Reactie op selina1705
Even een vraagje.
Ik heb dus perongelijk carpaccio op, ik had vega besteld ...
Kan denk ik niet heel veel kwaad. Gaat volgensmij vooral om bepaalde bacteri毛n die er eventueel in kunnen zitten waar je goed ziek van kan worden omdat het rauw is.
9 maanden geleden
De kwaaltjes met 22 weken zijn bij mij voornamelijk
- minder goed slapen
- af en toe hoofdpijn
- darmen die regelmatig erg van slag zijn wat kramp geeft en opgeblazen gevoel
Voor de rest gaat t goed gelukkig 馃槉