446 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op carmenflower

De kwaaltjes met 22 weken zijn bij mij voornamelijk - minder goed slapen - ...
Herkenbaar! Vooral de darmen en hoofdpijn. Heb zondag en vandaag wel beste hoofdpijn. Ga morgen even urine langs de huisarts brengen om het eea uit te sluiten

9 maanden geleden

Ik vraag me af of er hier iemand wel eens hulp heeft gezocht mbt mentaal/emotionele schommelingen problemen door de hormonen tijdens deze of een eerdere zwangerschap? Ik voel me op dat vlak echt niet lekker namelijk...

9 maanden geleden

Reactie op MadiR

Ik vraag me af of er hier iemand wel eens hulp heeft gezocht mbt mentaal/em ...
Ik maar heb hulp gehad door een andere reden. Ook emotioneel heb ik het heel zwaar gehad en heb veel angsten tijdens deze zwangerschap. Ik merk gelukkig dat het nu steeds iets beter gaat. Praat met je verloskundige hierover en zei kunnen je verder helpen. Schaam je er vooral zeker niet voor. Hoop dat je snel beter in je vel gaat zitten.

9 maanden geleden

Hoi iedereen, ik heb een heeeeel vervelend iets. Mss herkent iemand dit? Ik heb heel vaak als ik ga plassen het gevoel niet alles 'kwijt te kunnen'. Alsof er nog iets achterblijft. Als ik dan ga 'duwen' (zoals wnr je moet poepen, sorry) dan komt er een mini straal uit. Maar als ik 10 minuten blijf zitten komen er makkelijk zo 4/5 straaltjes. Wat is dit? Dit is zoooooo verveled

9 maanden geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hoi iedereen, ik heb een heeeeel vervelend iets. Mss herkent iemand dit? Ik ...
Hoi! Heel herkenbaar! Ik heb het gevoel dat het komt doordat mijn baarmoeder groeit en op mijn blaas drukt.

9 maanden geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hoi iedereen, ik heb een heeeeel vervelend iets. Mss herkent iemand dit? Ik ...
Herkenbaar! En als je dan niet blijft zitten ga je na 5min weer naar de wc

9 maanden geleden

Iemand goede tips om obstipatie te verhelpen? Beetje klaar met de opgeblazen buik, voel me 30 weken zwanger 😅 bewegen, veel water, vezels en zelfs de movicolon zijn al ingezet

9 maanden geleden

Reactie op Nimadu

Iemand goede tips om obstipatie te verhelpen? Beetje klaar met de opgeblaze ...
Ik kreeg van de bekkenfysio nog tips over houding op toilet. Voeten omhoog door een krukje te gebruiken. Je voeten knieën moeten eigenlijk hoger dan je heupen zijn en rug recht houden ipv naar voren hangen. Dit helpt mij wel.

9 maanden geleden

Reactie op Lovexo

Ik maar heb hulp gehad door een andere reden. Ook emotioneel heb ik het hee ...
Heel herkenbaar. Vooral enorme angsten. Heb ik altijd al wel maar nu nog meer. Bij elk pijntje of hartklopping denk ik dat ik vanalles mankeer en mn kinderen niet groot ga zien worden. Tips voor angst problemen?

9 maanden geleden

Hi, ik heb sinds deze week last van mijn ribben/rug in bed na eventjes geslapen te hebben. De pijn zit dan in het midden aan de zijkanten. Kan het niet zo heel goed uitleggen. Ik voelde het eerst alleen in de ochtend, nu ook in de nacht als in me omdraai. Als ik eenmaal opgestaan ben en in beweging zakt het weer weg. Voor iemand herkenbaar?

9 maanden geleden

24 weken zwanger en al ruim een week snotverkouden. Helaas mag je niet veel als je zwanger bent, ik weet het. Heb neusspray maar heeft iemand nog een tip??? Tot over maat van ramp lijk ik nog incontinent ook🙈 zodra ik hoest of nies gaat t mis....

9 maanden geleden

Reactie op Ros8

24 weken zwanger en al ruim een week snotverkouden. Helaas mag je niet veel ...
Hier ook al 2 weken verkouden.🤧 Lang onder de douche staan om te stomen of een bad met menthol badzout werkt hier ook wel redelijk. Helaas helpt niets helemaal. 😮‍💨 En ik kan helaas ook niet meer zonder inlegkruisje. 😂

9 maanden geleden

Reactie op Ros8

24 weken zwanger en al ruim een week snotverkouden. Helaas mag je niet veel ...
Hoi! Geen tips helaas, wel erkenning haha. Hier ook verkouden, gebruik voor het slapen gaan neusspray ook al word dit afgeraden maar anders geen lucht en doodvermoeid na slapeloze nachten. Verder denk ik bandenpijn bij door al dat niezen en hoesten, gelukkig kan ik het nog net ophouden😅

9 maanden geleden

Hier begin ik af en toe wat benauwdheid gevoel te krijgen( nu 24 wk) Gaat vaak ook gepaard met banddnpijn. Schijnt normaal te zijn.

9 maanden geleden

Brandend maagzuur sinds vannacht.. pfff nu ruim 21 weken zwanger. Iemand tips?

9 maanden geleden

Vandaag lang op mn benen gestaan en nu vervelend gevoel aan mn baarmoeder. Soort opgezwollen gevoel, wordt ook meer bij vooroverbuigen (om bijv de blazer in de auto aan te doen..) herkent ieman ddit? Is dit nou bandenpijn of toch iets anders?

9 maanden geleden

Reactie op Liene91

Vandaag lang op mn benen gestaan en nu vervelend gevoel aan mn baarmoeder. ...
Ik weet het niet zeker, maar ik herken het gevoel en noem het "moeie buik". Denk dat het de banden wel zullen zijn inderdaad.

9 maanden geleden

Ik heb ineens zo'n erge jeuk aan m'n huid! Overal wel maar vooral op m'n rug. Iemand tips?

9 maanden geleden

Reactie op WPDO

Brandend maagzuur sinds vannacht.. pfff nu ruim 21 weken zwanger. Iemand ti ...
Antagel op aanraden van de apotheek want Rennies werkte bij mij niet. Als dat bij jou ook zo is, ga dan even langs bij de apotheek. Mijn verloskundige zei dat ik met alles mocht testen want had ook al vroeg last. Voor sommige mensen werkt Omeprazol ook, die is wel gewoon verkrijgbaar bij de drogist.

9 maanden geleden

Reactie op MadiR

Ik heb ineens zo'n erge jeuk aan m'n huid! Overal wel maar vooral op m'n ru ...
Bodylotion dunnetjes smeren na het douchen. Niet te dik want dan kan de huid niet ademen.