446 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op MadiR

Ik heb ineens zo'n erge jeuk aan m'n huid! Overal wel maar vooral op m'n ru ...
Ik heb al vanaf week 5 zwangerschap jeuk. Zoveel geprobeerd maar wat echt helpt is weleds mama olie over je hele lichaam na het douchen!

9 maanden geleden

Sinds een paar dagen veel last van duizeligheid. Ook als ik gewoon in bed lig en net gegeten heb. Mijn ijzer was laatst ook gewoon goed. Zijn er meer die er last van hebben? Nu 23 weken zwanger.

9 maanden geleden

Reactie op ananas123

Sinds een paar dagen veel last van duizeligheid. Ook als ik gewoon in bed l ...
Ja ik heb dat ook. Ik wordt soms misselijk van de duizeligheid. Uit bloedonderzoek komt niks en niks helpt. Ik had dat bij m'n eerste zwangerschap ook. 🙉

9 maanden geleden

Tip! Voor rugpijn/banden Elektrisch klein dekentje om tegen aan te zitten. Zo chill!

9 maanden geleden

Anderen ook regelmatig harde buiken? Heb er elke dag wel één ongeveer, vaak bij een volle blaas maar soms ook gewoon in rust (probeer al meer en meer rust te pakken) zijn verder niet pijnlijk

9 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Anderen ook regelmatig harde buiken? Heb er elke dag wel één ongeveer, vaak ...
Jaa ik ook bij volle blaas!

9 maanden geleden

Nu 22+6 weken zwanger en wat een hard geschop van de baby! Het houd het inslapen tegen. Wel heel bijzonder als ik mijn hand op me buik leg dat de baby hier in nesteld. Vanaf me rug naar me zij gedraaid voel ik ook een bal in mijn hand. Verder ook weer een beetje opkomende misselijkheid en last van mijn onderrug (overbelasting door werk) jeukende tepels af en toe maar verder mag ik echt niet klagen zo bijzonder dit allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op ananas123

Sinds een paar dagen veel last van duizeligheid. Ook als ik gewoon in bed l ...
Ja ik ben bijna 24 weken zwanger. En ook last van duizeligheid/hoofdpijn en een beetje misselijk

9 maanden geleden

Sinds een week of 2 een hele droge mond. Volgens mijn verloskundige een veel voorkomende zwangerschaps kwaal. Meerdere hier last van? Ik ben nu 24+4.

9 maanden geleden

Geen droge mond, wel veel dorst. En sinds 2 weken pijn in linkerborst bij hoesten. Vraag me af of dat onder noemer " pijnlijke borsten"valt of niets met zwangerschap symptomen te maken heeft

9 maanden geleden

Ik had gister vanaf half 12 tot ‘s nachts enorme maagkrampen/steken. Zo erg dat ik alleen maar kon liggen en veel bewegingsdrang had. Lopen moest ook krom zoveel pijn deed het. Uiteindelijk via de huisartsenpost maagmedicijen gekregen en nu is het minder. Ze denken een soort verdrukking van de maag door groeiende baarmoeder waardoor irritatie ontstaat maar toch wordt mijn urine gechekt. Iemand hier ook last van? Ik schrok best van de pijn en ook hoeveel uur het continue door bleef gaan (ik ben nu 23 weken).

9 maanden geleden

Reactie op KarHag

Ik had gister vanaf half 12 tot ‘s nachts enorme maagkrampen/steken. Zo erg ...
Vanaf half 12 smiddags bedoel ik

9 maanden geleden

Reactie op KarHag

Ik had gister vanaf half 12 tot ‘s nachts enorme maagkrampen/steken. Zo erg ...
Ik denk dat ik dit vorige week hetzelfde heb gehad! Ergens in m’n middenrif onwijs pijnlijke kramp (mn vriend ging me helpen ademen 😅) volgens mij een soort verdrukking inderdaad. Is ook niet zo gek als je bedenkt hoe al je organen weggedrukt worden en plaats moeten maken

9 maanden geleden

Reactie op MamavanNoah40

Sinds een week of 2 een hele droge mond. Volgens mijn verloskundige een vee ...
Jaaa ik heb er al heel lang last van ik drink heel erg veel ook snachts. Plakmond als ik wakker wordt en daardoor nog meer plassen heel vervelend. Maarja alles voor de kleine. Ik ben nu 23+4

9 maanden geleden

Ik zit echt zoooooo vol! Al bij een glas water komt het omhoog als ik daarna bijvoorbeeld in de auto stap. Wat ik lastig vind is dat ik juist probeer om zo min mogelijk eet en drink momenten te hebben zodat je systeem tussendoor even de tijd en rust krijgt, maar dit maakt het dus onmogelijk.

9 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Ik denk dat ik dit vorige week hetzelfde heb gehad! Ergens in m’n middenrif ...
Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Echt heel vervelend he! Is het bij jou wel na een paar dagen over gegaan? Ik denk ook dat inderdaad je organen moeten ‘wennen’ ofzo

9 maanden geleden

Baby is zooo super druk. Schopt me echt wel 40 a 50 keer op een dag. Mn darmen lijden daar behoorlijk onder. 😂

9 maanden geleden

Reactie op KarHag

Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Echt heel vervelend he! Is het bij ...
Bij mij was het wel binnen een uurtje weer weg, maar elk lijf reageert anders! Vond het wel echt even pittig hoor die pijn 😮‍💨 ben jij er ook vanaf nu?

9 maanden geleden

Reactie op Maanlicht

Bij mij was het wel binnen een uurtje weer weg, maar elk lijf reageert ande ...
Ja ik vond het ook heel pittig, pijn die ik nog niet eerder zo lang achter elkaar heb ervaren. Gelukkig is het al minder en werken die medicijnen goed. Dan toch maar hopen dat mijn maag moet wennen en het snel over gaat!

9 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Baby is zooo super druk. Schopt me echt wel 40 a 50 keer op een dag. Mn dar ...
Bij mij krijgt mijn blaas het te verduren met de schopjes! Heel gevoelig. 🙈