446 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op MadiR
Ik heb ineens zo'n erge jeuk aan m'n huid! Overal wel maar vooral op m'n ru ...
Ik heb al vanaf week 5 zwangerschap jeuk. Zoveel geprobeerd maar wat echt helpt is weleds mama olie over je hele lichaam na het douchen!
9 maanden geleden
Tip! Voor rugpijn/banden
Elektrisch klein dekentje om tegen aan te zitten. Zo chill!
9 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Anderen ook regelmatig harde buiken? Heb er elke dag wel één ongeveer, vaak ...
Jaa ik ook bij volle blaas!
9 maanden geleden
Nu 22+6 weken zwanger en wat een hard geschop van de baby! Het houd het inslapen tegen. Wel heel bijzonder als ik mijn hand op me buik leg dat de baby hier in nesteld. Vanaf me rug naar me zij gedraaid voel ik ook een bal in mijn hand. Verder ook weer een beetje opkomende misselijkheid en last van mijn onderrug (overbelasting door werk) jeukende tepels af en toe maar verder mag ik echt niet klagen zo bijzonder dit allemaal!
9 maanden geleden
Reactie op ananas123
Sinds een paar dagen veel last van duizeligheid. Ook als ik gewoon in bed l ...
Ja ik ben bijna 24 weken zwanger. En ook last van duizeligheid/hoofdpijn en een beetje misselijk
9 maanden geleden
Sinds een week of 2 een hele droge mond. Volgens mijn verloskundige een veel voorkomende zwangerschaps kwaal. Meerdere hier last van? Ik ben nu 24+4.
9 maanden geleden
Ik had gister vanaf half 12 tot ‘s nachts enorme maagkrampen/steken. Zo erg dat ik alleen maar kon liggen en veel bewegingsdrang had. Lopen moest ook krom zoveel pijn deed het. Uiteindelijk via de huisartsenpost maagmedicijen gekregen en nu is het minder. Ze denken een soort verdrukking van de maag door groeiende baarmoeder waardoor irritatie ontstaat maar toch wordt mijn urine gechekt. Iemand hier ook last van? Ik schrok best van de pijn en ook hoeveel uur het continue door bleef gaan (ik ben nu 23 weken).
9 maanden geleden
Reactie op KarHag
Ik had gister vanaf half 12 tot ‘s nachts enorme maagkrampen/steken. Zo erg ...
Ik denk dat ik dit vorige week hetzelfde heb gehad! Ergens in m’n middenrif onwijs pijnlijke kramp (mn vriend ging me helpen ademen 😅) volgens mij een soort verdrukking inderdaad. Is ook niet zo gek als je bedenkt hoe al je organen weggedrukt worden en plaats moeten maken
9 maanden geleden
Reactie op MamavanNoah40
Sinds een week of 2 een hele droge mond. Volgens mijn verloskundige een vee ...
Jaaa ik heb er al heel lang last van ik drink heel erg veel ook snachts. Plakmond als ik wakker wordt en daardoor nog meer plassen heel vervelend. Maarja alles voor de kleine. Ik ben nu 23+4
9 maanden geleden
Ik zit echt zoooooo vol! Al bij een glas water komt het omhoog als ik daarna bijvoorbeeld in de auto stap. Wat ik lastig vind is dat ik juist probeer om zo min mogelijk eet en drink momenten te hebben zodat je systeem tussendoor even de tijd en rust krijgt, maar dit maakt het dus onmogelijk.
9 maanden geleden
Baby is zooo super druk. Schopt me echt wel 40 a 50 keer op een dag. Mn darmen lijden daar behoorlijk onder. 😂
9 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Bij mij was het wel binnen een uurtje weer weg, maar elk lijf reageert ande ...
Ja ik vond het ook heel pittig, pijn die ik nog niet eerder zo lang achter elkaar heb ervaren. Gelukkig is het al minder en werken die medicijnen goed. Dan toch maar hopen dat mijn maag moet wennen en het snel over gaat!