13 Reacties

8 maanden geleden

Grote voeten zegt niks, en daarnaast kloppen metingen op dit termijn heel vaak niet, zeker bij een reguliere echoscopiste. Ik zou me er niet druk om maken. 😉

8 maanden geleden

Niet druk om maken, het zal heus wel mee vallen. En als je kindje wel grote voeten heeft 🤷🏼‍♀️ ook niets om je zorgen over te maken toch?

8 maanden geleden

Zowel mijn vriend als ik hebben grote voeten, en onze dochtertje daardoor dus ook. Enige wat we er van merken is dat pakjes en broekjes waar voetjes vastgemaakt zitten meestal niet passen, maar meer ook niet. Zou er iig niet te druk over maken. En mocht ze grote voeten krijgen (wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn), bij de kik lijkt het wat ruimer te zitten;)

8 maanden geleden

Hier een zoontje met grote voeten. Hadden ze tijdens een groeiecho al gezien en bij ons klopte dat dus. Maar het hoeft natuurlijk niet altijd te kloppen, zo'n echo is maar een schatting . Ik zou me er vooral niet druk om maken. En ook al zou je kindje grote voeten hebben, daar is niks mis mee 😉

8 maanden geleden

Hier zeiden ze dat ook bij de 1e grote voeten lange benen enz enz Ze is nu 3 en tussen alle andere kids altijd de kortste en nog steeds schoenmaat 21 terwijl andere al in 24 zitten. Geloof me zo echo opname zegt niks ze liet gewoon goed der voeten zien waarschijnlijk 🤣 Ze dachten ook dat ons kind groot was maar ze was maar 49 cm en 2,7 kilo Ik neem alles bij de 2e zwangerschap met een korreltje zout als ze zeggen grote handen enz

8 maanden geleden

Reactie op MacyMae

Hier zeiden ze dat ook bij de 1e grote voeten lange benen enz enz Ze is nu ...
Hier eentje van bijna 20 maand met al maat 23/24, is heel wat anders ja 🙈😂

8 maanden geleden

Waarom zou je schrikken? De een heeft grote voeten, de andere een grote neus... dat jullie het beide niet hebben zegt ook helemaal niets. Daarnaast.... was is groot. Dat is maar relatief toch

8 maanden geleden

Bij onze echo van ons eerste kind leek het echt alsof zijn neus enorm was… ik schrok daar ook best wel van, maar toen hij geboren werd had hij helemaal geen grote neus en ook al had hij die wel gehad: ik vind hem helemaal perfect zoals hij is. Dus: de verhoudingen op echo’s kloppen niet altijd. En misschien is het een beetje een dooddoener, maar als je je kindje straks voor het eerst ziet dan is er geen enkel kind op de wereld dat mooier is dan jouw eigen kindje!

8 maanden geleden

Reactie op Nathaliiieee

Hier eentje van bijna 20 maand met al maat 23/24, is heel wat anders ja 🙈� ...
Hahah precies dat dus Haar voeten zijn altijd klein geweest hier behalve op de echo Nou zo goed is een echo dus 🤣 Ze had ook een dikke nek telkens op de echo's van die vetrollen Maar toen ze geboren was was ze super mager dus toch ergens is het een moment opname zo echo🤭

8 maanden geleden

Reactie op MacyMae

Hahah precies dat dus Haar voeten zijn altijd klein geweest hier behalve o ...
Ja die echo's zijn echt maar een indicatie. Met 3d echo had ze echt een platte neus, maar viel ook enorm mee toen ze er eenmaal was. Net gisteren 3d echo gehad van haar broertje (lijkt sprekend op papa), ben benieuwd in hoeverre dat overeen komt 🙈😂

3 maanden geleden

Nou ik schrik me ook een hoedje en hoelanger ik er naar kijk hoe groter de voet ook word?? Ik ben wel 36 weken zwanger maar is dit normaal? ( je ziet hier voet met teentje op de kop )

3 maanden geleden

Reactie op maudtw

Nou ik schrik me ook een hoedje en hoelanger ik er naar kijk hoe groter de ...
Denk dat de voet meer naar voren ligt en in verhouding groot lijkt. Geen zorgen over maken. Geniet van je laatste weken zwangerschap!

3 maanden geleden

Hier voor m’n zoontje nu schoentjes besteld in maatje 23. Is nu 13 maanden. 🙈 mn dochtertje vind ik in verhouding ook grote handjes/voetjes hebben