11 Reacties
2 maanden geleden
Is het een idee om in speen 1 met een naald een gaatje bij te maken? Dan heb je misschien net een tussenweg tussen speen 1 en 2
2 maanden geleden
Wij hadden hetzelfde. Met de M speen gingen de flessen snel leeg, maar gaf ze ook vaker terug en dronk ze heel gulzig. Wij zijn weer teruggegaan naar de S speen, ondanks dat ze dan niet alles opdronk.
Doordat ze zo snel drinken, drinken ze vaak meer dan hun behoefte. Het signaal dat het maagje vol zit komt dan pas later. Als ze ook spuugt en krampjes heeft denk ik toch echt dat de M speen te snel gaat.
2 maanden geleden
Het zou kunnen dat speen 1 net te klein is en speen 2 net te groot. Ik heb dat ook gehad en heb toen met een satéprikker het gaatje van speen 1 wat wijder gemaakt. Dit hielp bij ons. Na een tijdje werd speen 1 toch echt te klein en we zitten nu inmiddels wel op speen 2. Maar soms snachts is ze toch nog te gulzig en begin ik met speen 1 om de ergste zuigbehoefte eraf te halen, als ik dan zie dat ze moe begint te worden verander ik de speen naar maat 2. Zo werkt het goed voor ons!
2 maanden geleden
Ik herken het onrustige drinken. Ons zoontje wordt ook constant afgeleid tijdens de fles. Wij hebben nu de Difrax S speen en dat gaat prima. Bij ons is hij gewoon snel afgeleid door prikkels, een rustige kamer helpt. Nu zit hij in een nieuwe fase dat die steeds z’n fles soort van wil vasthouden maar hij hem nu uit z’n mond slaat.. 😅