14 Reacties

4 maanden geleden

Gister ook highlights! Niks aan de hand hoor 😁

4 maanden geleden

Ook al mijn highlights bijgewerkt na de bevalling en niets aan de hand!

4 maanden geleden

Hier ook vorige week mijn highlights bijgewerkt en niks aan de hand, was toen iets meer dan 7 weken geleden bevallen

4 maanden geleden

Bedankt voor de reacties, ik ga het gewoon proberen!

4 maanden geleden

K heb met 38 weken nog high lights laten zetten en alles ziet er nog goed uit. Was niks aan de hand

4 maanden geleden

Ik heb toen ik 37 weken was mn hele haar verpest. Wilde nog even mijn uitgroei bijwerken. Ik ging naar mijn eigen kapper en gebruikte daar dezelfde verf en kleuren die ik al jaren gebruik (donkerbruin). Het werd… ORANJE! Ze hebben me uiteindelijk nog 3x moeten verven die avond om het een beetje oke te krijgen. In plaats van grijs, ben ik nu dus oranje op de kraamfotos 😂

4 maanden geleden

Ik heb met ruim 25 weken mijn haar laten verven met highlights en er was niks aan de hand. Pakte net zo goed als normaal en na de zwangerschap met 5/6 weken weer gegaan om uitgroei bij te werken en pakte ook prima.

4 maanden geleden

Reactie op blablamerel

Ik heb toen ik 37 weken was mn hele haar verpest. Wilde nog even mijn uitgr ...
Ohnee wat vervelend 🫤

4 maanden geleden

Ik heb mijn haar 8 weken na mijn bevalling laten verven en dat werd ook een hele andere kleur, meer oranje-achtig. Hopelijk gaat het bij jou wel goed!

4 maanden geleden

Ik heb 1,5 week na mijn bevalling mijn haar bij de kapper geverfd. Niks aan de hand, gewoon de kleur die ik altijd heb.

4 maanden geleden

Ik ben heel erg gevoelig met dit soort dingen helaas. Geef wel borstvoeding. Sta blijkbaar strak van de hormonen. Gelnagels pakken niet, wimper en wenkbrauwen verven lukte niet. Ook een lash lift lukte dus helemaal niet. Had die mevrouw nog nooit zo gehad... Ik begin er dus maar niet aan om mijn haar te laten verven 🫠

4 maanden geleden

Nou het is heel mooi geworden gelukkig 😃

4 maanden geleden

Zowel tijdens als na de zwangerschap gewoon haren geverfd, thuis en zelf. Pakte zoals altijd.

4 maanden geleden

Ja hoor. Na 4 weken al.