26 Reacties
één maand geleden
Ik trek ook hele plukken uit m’n hoofd en al meer dan de helft van m’n haren zijn uitgevallen… Ik heb kale plekken op m’n hoofd en nog maar een kleine pluk over 😅. Ik weet dat ik sinds m’n bevalling slecht eet; echt te weinig vooral… Ik heb geen trek en vind genoeg eten een struggle. Ik eet nu tegenwoordig wel weer elke dag 2 stuks fruit, at sowieso al elke dag groenten, let op m’n eiwitten en vetten inname… ik heb vandaag laten bloedprikken omdat ik ervan overtuigd ben dat ik tekorten heb 😅 geen tips dus, wel herkenning!
één maand geleden
Hier heb ik ook last van, ook kaligere/dunnere plekken bij de "inhammen" (waar mannen ook vaak kaal worden)ik kam 2x per dag mijn haren en 2 x zot de borstel helemaal vol. Echt niet chill, word er ook onzeker van. Zeker omdat ik normaal altijd mijn haren vast doe, maar als ik dat nu doe zie je die plekken 😔 hoop dat het snel minder word. Ons zoontje is nu ook 4,5 maand. Bij de eerste dit ook gehad maar naar mijn idee minder erg. ( De eerste is nu 3 jaar)
één maand geleden
Mijn dochter is 5 maanden en ook heb ik het nog steeds. Het begon al na een week of 8 en gaat dus nog steeds door🥺
één maand geleden
Reactie op JamyR
Ja kut he.. ik hoop dat het snel stopt voor ons allen
Ik ook, anders is er straks geen haar meer om uit te vallen... 🫠
één maand geleden
5 maanden geleden bevallen en nog niet normaal wat eruit komt als ik mn haar was zitten mn handen vol met haar en als ik het erna kam ook nog super veel
één maand geleden
Ik gebruik nu sinds paar dagen cafeïne shampoo en lotion en het kan toeval zijn, maar ik heb minder haarverlies na paar dagen gebruik.
één maand geleden
Bij mij is het sinds 2 weken weer minder na 1,5 maand flinke uitval. Ik had echt kale inhammen waar nu inmiddels weer baby haartjes zitten🙌🏻
één maand geleden
Bij mij is het ook nog steeds heel erg… inmiddels 5 maanden verder en ik heb nog dunner haar gekregen dan ik al had😬 Gebruik Silsolution van Vitakruid, speciale shampoo en haargummies, maar niks lijkt te helpen tegen haar uitval. Wel groeien er haren terug! Heb nu boven op mijn hoofd stekeltjes😂
één maand geleden
Zelfde hier! 4 maand geleden bevallen en komt er ook met klompen eruit. Ben ermee naar de huisarts geweest en die zei ; zijn hormonen gaat vanzelf over. Maar om het niet erger maken raadde ze mij aan niet je haar te fohnen of hitteproducten erop te gebruiken. Dus ik fohn niet meer en was mijn haar nu ook wat minder vaak. Maar ik word er ook soms onzeker en emotioneel van. Maar we komen er wel doorheen! 💪