26 Reacties

één maand geleden

Reactie op Chezzy

Heerlijk hè, en dan krijg je straks allemaal baby haartjes die constant ove ...
Oh dan heb jk nog een heel jaar te gaan😳 geen idee of ik dat aankan😅

één maand geleden

Reactie op undiscoverdx

Zelfde hier! 4 maand geleden bevallen en komt er ook met klompen eruit. Ben ...
Aan die tips heb ik wel al heel wat want ik was al van plan om mijn haar te stijlen haha. We komen er zeker wel doorheen met sterker en mooier haar 😉(hopelijk)

één maand geleden

Zijn de meesten die hier op reageren vrouwen die borstvoeding geven? Ik had bij mijn oudste ook last van haaruitval, maar dat stopte rond deze tijd wel (toen ik ook ging afbouwen). Maar ik geef nu nog steeds borstvoeding en het blijft elke dag even erg, dus ligt het misschien daaraan?

één maand geleden

Ik geen geen borstvoeding, maar mijn haaruitval is nu echt op het toppunt beland volgensmij.. hele bossen kam ik eruit! Moest mijn haar altijd laten uitdunnen omdat ik dik haar had, nu is er niks meer van dat dikke haar meer over! Zoontje van 4.5 maand..

één maand geleden

Hahah ja hier ook bizar veeel!! Ook nog met 4,5 maand idd. Geen idee wanneer dit bij m’n eerste overging maar denk over een maand of 2 🤷🏼‍♀️ het zal idd steeds minder worden. Mijn haar dat overblijft ook😂

één maand geleden

Ja wow zooo bizar veel haaruitval hier! Ben echt bang dat ik niks overhoud. Ik ben ook benieuwd hoe lang het nog duurt. Het is natuurlijk ook de tijd van het jaar om haaruitval te hebben dus misschien is het nu dubbel op? Ik heb geen idee, maar ik had na mijn eerste bevalling lang niet zoveel haaruitval.