16 Reacties

één maand geleden

Ik lees even mee. Ook dringend op zoek naar iets wat echt werkt. Ik heb gewoon inhammen gekregen, ik kan wel janken!

één maand geleden

Hier ook herkenbaar. Ik dacht dat het pas zou beginnen zodra je zou stoppen met borstvoeding, maar dit geef ik nog. Lees ook even mee

één maand geleden

Reactie op Dadinda

Hier ook herkenbaar. Ik dacht dat het pas zou beginnen zodra je zou stoppen ...
ja dat dacht ik inderdaad ook! ik geef ook nogsteeds borstvoeding

één maand geleden

Ik heb dit helaas ook zo erg dat ik kalende inhammen krijg… was enorm schrikken omdat het ineens zo hard gaat! Gelukkig is het tijdelijk! Ik ben 24 mei bevallen. De tips dir ik gekregen heb en heb besteld: - Sildoliutions van Vitakruid (beste met een smaakje want schijnt nogal hoor te zijn haha) - Biotine tabletten - Vitamine B Complex tabletten - Kérastase shampoo en conditioneer (ik heb nu diegene die tegen haaruitval is, geen idee of het echt werkt maar ben bereid alles te proberen!) Hoop dat het uiteindelijk meevalt en je hier iets aan hebt! 🤗

één maand geleden

Reactie op CélineO

Ik heb dit helaas ook zo erg dat ik kalende inhammen krijg… was enorm schri ...
dankjewel ❤️

één maand geleden

Reactie op CélineO

Ik heb dit helaas ook zo erg dat ik kalende inhammen krijg… was enorm schri ...
nog een vraagej! zou je kunnen laten of die shampoo goed werkt ? over een tijdje ?

één maand geleden

Ik lees ook mee maar heb wel een goeie tip alvast! Ik heb haaruitval eerder meegemaakt (niet door bevalling) maar toen had ik van Neofolics producten en dat heb ik toen als helpend en fijn ervaren. Daarnaast zo min mogelijk hitte gebruiken natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Saravdw1995

Ik lees ook mee maar heb wel een goeie tip alvast! Ik heb haaruitval eerder ...
oh super! ziet er idd goed uit

één maand geleden

Reactie op n_babyvr

nog een vraagej! zou je kunnen laten of die shampoo goed werkt ? over een t ...
Jaaa natuurlijk zal ik doen! 😊

één maand geleden

Ik heb ook mega veel haar uitval… en die inhammen heb ik ook😭 Ruim een maand geleden ben ik begonnen met Silsolution, haarvitamines en gebruik ik een speciale shampoo van Mediceuticals. Helaas is de haaruitval niet minder geworden😬 Ik hoop maar gewoon dat mijn haar snel teruggroeit!

één maand geleden

Silsolutions vitakruid. Wel duur

één maand geleden

Ik heb ook echt mega haaruitval, de eerste keer na het douche schrok ik me kapot! Ik ben ondertussen naar de kapper geweest en ik heb van de etos hair & beauty gummies gehaald. Of het werkt weet ik nog niet ben er pas sinds zondag mee begonnen haha! Maar stiekem hoop ik wel dat het werkt😋

één maand geleden

Ik slik al maanden haarvitaminen van de Etos. Ook shampoo en serum van kerastase, maar helaas doet het niets. Het gaat blijft maar uitvallen de hele dag door, na het wassen is het helemaal drama. Maar zo erg dat alles om mij heen onder de haren zit. Vriendin van mij stond laatst naast mij, ze zegt ik zit helemaal onder de haren van jou. M’n dochter die continu lange blonde haren overal heeft zitten, zelfs tussen haar billen. Echt niet leuk meer, hoop dat het snel stopt. 😣

één maand geleden

Ik 4 maanden postpartum en ook echt mega haaruitval Het komt door de hormonen die veranderen Volgens mij is daar weinig tegen aan te slikken Wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.. Ik las iemand die weleda olie gebruikte en daar fantastische resultaten mee had behaald Nou bij mij doet het precies niks.. Zo vervelend 😅

één maand geleden

Ik heb een goede shampoo van Kerastase, eet gezond, gebruik olie van Mirelle van de kruidvat

één maand geleden

Iemand ervaring met scandinavian biolab of het serum van Champo? Zie het de aldoor op instagram voorbij komen.