36 Reacties
2 maanden geleden
Hi, zelfde hier .. Ik las in een ander topic dat de shampoo van Mediceuticals wel goed kan werken. Die heb ik gisteren besteld. Hopelijk werkt het ;)
2 maanden geleden
Het hoort erbij ik ben van de vorige kids al bijna geen haar meer over en begint nu ook weer. Ik slik me suf aan vitamine pillen. Was m’n haar maar 1/2 keer in de week met brandnetel shampoo en hoop heel erg dat het gaat stoppen zsm. Ik heb ook nooit mazzel gehad dat het terug groeide wat trouwens wel kan.
2 maanden geleden
Hier hetzelfde probleem. Ik probeer de schade te beperken door goede shampoo te gebruiken zonder troep van Holland en barret de argan olie en daar ook de conditionering van. Verder probeer ik 1 of 2 keer in de week mijn haar te oliën. Ik gebruik hiervoor castor olie en rozemarijn druppels. Beide stimuleren haar groei. Ik wil ook weer starten met visolie capsules en biotine. Ook allebei goed bij nieuwe haargroei. Hopelijk heb je hier wat aan. Geen idee of het werkt want volgens mij komt de haaruitval weg uit hormoon schommelingen toch?
2 maanden geleden
Ik heb het ook super erg hele plukken haal ik er uit elke dag. Toevallig zei iemand vandaag tegen mij dat rozemarijn olie goed is daarvoor.
2 maanden geleden
Hier ook weer vreselijke haaruitval. Had het bij de 1e ook heel erg, dus was nu de dag na de bevalling al begonnen met het slikken va biotine.
Conclusie: het helpt geen zak🤷🏻♀️
2 maanden geleden
Reactie op Hdgtx
Dankje! Ja volgens mij komt het inderdaad door de hormonen, maar ik wil ech ...
Ja same, sinds een paar dagen trek ik de plukken haast uit mijn hoofd als ik er met mijn hand door heen ga. Ik had gehoopt dat het mij gespaard bleef aangezien ik ook aan het begin van mijn zwangerschap veel haaruitval had.
2 maanden geleden
Silsilution van vitakruid. Ik had na mijn eerste ook erge naaruitval. Nu niks. Werkt als een tiet
2 maanden geleden
Ik heb het ook. Heb continue mijn haar vast, ook in bed, want anders o-ve-ral haar. Je kunt er helaas niks aan doen. Tijdens zwangerschap valt er veel minder haar uit en dat wordt nu ingehaald. Helaas komend jaar coupe ravage..
2 maanden geleden
Reactie op Jansje90
Bij mij werkt het helaas helemaal niet al 3 flessen versleten maar nog stee ...
Oh wat jammer. Ja zal misschien per persoon anders zijn
2 maanden geleden
Hier ook! Geen plukken maaar mijn haarborstel zit veel vaker “vol” en ik zie overal in huis haren vliegen 😅. Nu heb ik mezelf 3 weken geleden goed gepraat dat ik nu wel een dyson airwrap fohn mag aanschaffen want dat zou beter zijn voor m’n haar😂. En haar gummies besteld. Haha maar alles is gewoon hormonaal natuurlijk.
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Over tiet gesproken, geef je ook BV haha? Kan het icm BV gedronken worden w ...
Ik heb geïnformeerd bij vitakruid en zij zeggen van wel