36 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Door082020

Oh wat jammer. Ja zal misschien per persoon anders zijn
En per zwangerschap lijkt het ook te verschillen merk ik. Hoe hevig het uit valt maar tot nu toe nog geen 1 zonder. Na 2e zwangerschap kwam het pas toen ik met hormoon anticonceptie starte na en echt in gigantische hoeveelheden. Ik heb daar nog spijt van als ik dat had geweten pff..

2 maanden geleden

Ik heb helaas precies hetzelfde

2 maanden geleden

Ik geef ook bv voeding en neem Silsolutions. M’n baby is 16 weken en heb geen last van haaruitval. Hopelijk blijft dat ook zo :)

2 maanden geleden

Reactie op Hellobaby2024

Hi, zelfde hier .. Ik las in een ander topic dat de shampoo van Mediceutica ...
Ik gebruik deze dus nu. + de bijbehorende spray voor je hoofdhuid. Het uitvallen werd direct minder MAAR je haar ziet er niet uit. Futloos bosje wat snel vet is. Dus het is niet een volledige win. Het is even keuze tussen lelijk zijn zonder haar uitval. Of mooi haar en veel uitval. Ik waste mijn haar gisteren even met normale shampoo omdat ik echt dood ongelukkig voelde om zo rond te lopen. Maar gelijk weer bosjes er uit. Dus ik accepteer nu mijn lot om voorlopig met vet futloos struikje op mijn hoofd te lopen.

2 maanden geleden

Ja ik heb ook ZO veel last van haaruitval niet normaal. Ik hoor van vriendinnen dat er weinig aan te doen is maar dat het uiteindelijk ook wel weer terug groeit....

2 maanden geleden

Reactie op Kyra85

Ik geef ook bv voeding en neem Silsolutions. M’n baby is 16 weken en heb ge ...
Misschien is dat het! Van te voren beginnen met Silsolutions 🙈 Ik neem het nog maar amper een week + de shampoo, maar mijn haar valt nog steeds met bosjes uit 🥲 Wel groeien er gelukkig nieuwe haartjes! Heb wat babyhaartjes aan de voorkant gekregen

2 maanden geleden

Heel erg last van en heb al kale plekken aan de zijkanten ☹️ moet weer bijverven en hopelijk dekt dat de plekken weg. Hoelang duurt het ongeveer voordat het weer normaal word?

2 maanden geleden

Reactie op undiscoverdx

Heel erg last van en heb al kale plekken aan de zijkanten ☹️ moet weer bijv ...
Na mn eerste bevalling werd het pas na 1,5 jaar echt beter. Hopelijk dit keer sneller, verschilt per persoon. Lees ook wel eens van vrouwen dat het na 2 maanden al beter werd..

2 maanden geleden

Oh ik dacht dat ik de enige was! Sinds een week of 2 (ben 17 weken geleden bevallen) valt mijn haar met bosjes uit na wassen en borstelen. Ook vind ik steeds overal haren. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat ook zo erg had bij mijn eerste, wel kan ik me herinneren dat ik van die charmante babyhaartjes aan de voorkant kreeg zodat het leek dat ik "flappen" had 🤣 het gaat wel weer over natuurlijk, maar schrikken is het wel.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook echt heel irritant overal vind ik haten. Bij mijn eerste ook gehad maar eerlijk gezegd geen idee hoe lang het duurde. Ik had in mijn zwangerschap ook wel veel meer haar gekregen, van de vorige keer weet ik dat het eerst wat dunner werd dan ik gewend was en uiteindelijk wel weer normaal maar geen idee meer hoe lang dat duurde.

2 maanden geleden

Same! 16 weken en bv, schrik er best van af en toe

één maand geleden

Hoe is het bij iedereen? Nog steeds haaruitval? Bij mij is het net zo erg als toen ik dit bericht had geplaatst😬 Van alles geprobeerd, maar er komen nog bossen haar eruit… Wel heb ik al nieuwe haartjes gekregen! Heb nu stekels bovenop😅 Maar het idee dat het toch terug groeit is wel fijn, al lijkt het er nog op dat er meer uitvalt dan bij komt.

één maand geleden

Nog steeds enorm veel haaruitval. Ook al wat stekels terug. Ik kan nu de elastiekjes van mijn dochter gebruiken zo dun is het geworden. Begint wel vervelend te worden. Bij de vorige stopte het na 3 maanden met uitvallen.

één maand geleden

Vorige keer niet gereageerd, maar had toen wel haaruitval en nu nog steeds bosjes met haar valt eruit. En zeker na het douche en haar kammen..heb m'n haar ondertussen tot een korte bob geknipt omdat ik een mini staart overhield. Ik heb nu bij mijn haargrens op mijn voorhoofd wat nieuw haar war gaat groeien, bovenop de stekeltjes zijn nog niet te bekennen, maar hoop wel dat die gauw gaan komen 😬😟

één maand geleden

Nog steeds uitval maar denk dat ik meest extreme fase voorbij ben. Ik ga mijn haar tot schouders knippen omdat je er door heen kijkt in de lengte zo dun. Ik had ook van 1 op de andere dag kale plekken bij mijn inhammen. Ik zie nu weer mini haartjes op deze plekken verschijnen.

één maand geleden

Bij de eerste had ik het ook, maar dat duurde niet lang. Ik denk enkele weken. Maar dit keer is het echt schrikbarend! Duurt al weken en hele bossen komen eruit. Ik heb gelukkig dik haar, maar ik zou een hele nieuwe pruik kunnen maken als ik alles zou verzamelen 🥴