7 Reacties

één maand geleden

Bij mij nog geen verbetering (heb precies hetzelfde) maar heb ook niet het idee dat het erger word. Ik ben 4,5 maand post partum. Hooop dat het heeeel snel weer groeit.

25 dagen geleden

Hier ook nog niet helaas (4,5 maand pp). Ondanks alle vitaminen etc blijft t flink uitvallen. Ben ook wel benieuwd wanneer het minder word idd.

25 dagen geleden

Hier 5 maanden pp en ik begin iets verbetering te merken. Ik slik ook de oh my hair gummies van Kruidvat, maar wellicht is dat placebo effect 😂 In ieder geval trek ik er geen hele kluwen meer uit elke keer, zoals eerst. Maar haarverlies is er zeker nog wel.

25 dagen geleden

Bijna 5 maanden pp, gaat echt stukken beter. Er viel met elke wasbeurt een hele pruik uit en dat is nu maar een paar plukjes. Niks anders gedaan

25 dagen geleden

Hier inmiddels ook minder. Kapper schrok zelfs hoeveel eruit kwam 🙈. 5 maanden pp. Niks speciaals gedaan.

25 dagen geleden

Hier iets verbetering sinds ik speciale schapoo en Condisioner gebruik van hair resq. Ogen het door de schapen komt of gewoon toevallig weet ik natuurlijk niet maar ik ik verlies een stuk minder haar. Ook gebruik ik nu af en toe ook de rozemarijn olie, doe die dan half uur voor het douchen in mijn haar( vooral hoofdhuid) en laat dat dus even intrekken. Ruikt wel allemaal heel sterk de producten tijdens het gebruik, heel fris wel hoor

24 dagen geleden

Sil solutions van vitakruid werkt bij mij geweldig. Geen haar uitval!