28 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de vulpes goods de goedkopere van €94 en best tevreden! Ik heb gevoelige tepels en deze is eigenlijk de enige die ik fijn vind werken.

3 maanden geleden

Reactie op TessaJa

S ochtends drinkt mijn dochter maar 1 borst dus dit is dan de ander. Na het ...
Wat fijn zeg! Welke standen gebruik jij als ik vragen mag? Wellicht kan ik nog iets anders doen.

3 maanden geleden

Reactie op MommyTime2024

Wat fijn zeg! Welke standen gebruik jij als ik vragen mag? Wellicht kan ik ...
Ik gebruik die laatste en dan op 4 zetten is het allerharste hahah ik weet nuet echt wat de bedoeling is verder

3 maanden geleden

Reactie op Melis07

Echtt.. ik heb net besteld🫠
Kan aan mij liggen.. ik vind met de hand fijner.

3 maanden geleden

Reactie op MommyTime2024

Wat fijn zeg! Welke standen gebruik jij als ik vragen mag? Wellicht kan ik ...
Natuurlijk mag je dat vragen. Ik begin met de massagemodus (laatste plaatje, 2 druppels) in standje 4. Zodra er dan melk komt zet ik hem op de pompmodus (2e plaatje, 1 druppel) ook in standje 4. Maar je moet echt kijken wat bij jou past, is geen magische formule natuurlijk.

3 maanden geleden

Evite! Echt de beste! Qua zuigkracht en ook qua onderhoud.. weinig onderdelen dus makkelijk af te spoelen!

3 maanden geleden

Wowmom, heel tevreden ermee

3 maanden geleden

Ik heb 2 jaar geleden de Youha gehad maar vond het een rotding. Niet comfortabel in gebruik en had hem soms een half uur aan om er vervolgens achter te komen dat hij scheef zat en ik geen druppel melk had gekolfd.. Zo irritant! Ik gebruik nu de Freestyle Flex kolf van Medela (gekocht in 2022 toen ze nog geen handsfree kolf hadden) en heb nu de losse handsfree opzetstukken van Medela erbij gekocht. Ik vind ze super fijn in gebruik en haal er veeeel melk mee uit, meer dan met de traditionele opzetstukken. En ze zijn super snel en makkelijk schoon te maken, vind ik ook echt heel fijn.