33 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Ik vind het bij deze baby (nummer 3) soort van on natuurlijk voelen om volg ...
Ik heb dit ook, ik ga denk ik ook pas met 6 maanden starten. Bij m'n oudste met 4 maanden gestart en hij kreeg mega kramp. Je kunt ook het boek De poepdokter junior lezen, dat gaat over het nut van hapjes en wat het met de darmen doet.

3 maanden geleden

Reactie op sami1992

3maanden en 1 week
Wat fijn dat het werkt!

3 maanden geleden

Reactie op lisanne41198

Hoe oud is je dochter?
Nu 14 weken maar ze kreeg vanaf ongeveer 12 weken

3 maanden geleden

Reactie op NoaHC

Nu 14 weken maar ze kreeg vanaf ongeveer 12 weken
Wat fijn dat het voor haar werkt, hier al sinds ze 5/6 weken is een slechte poeper

3 maanden geleden

Reactie op lisanne41198

Wat fijn dat het voor haar werkt, hier al sinds ze 5/6 weken is een slechte ...
Hier zijn de hapjes echt een oplossing voor het poepen. Maar hoeft natuurlijk niet bij ieder kindje zo te werken kan ook juist voor meer krampjes zorgen

3 maanden geleden

Reactie op lisanne41198

Wat fijn dat het voor haar werkt, hier al sinds ze 5/6 weken is een slechte ...
Klein scheutje olijfolie geprobeerd door de wortel hapje bijv? Zou kunnen helpen

3 maanden geleden

Reactie op NoaHC

Hier zijn de hapjes echt een oplossing voor het poepen. Maar hoeft natuurli ...
Jahh snap ik, het is natuurlijk ook allemaal een beetje zoeken wat werkt, maar testen kan natuurlijk altijd ze is bijna 3 maand

3 maanden geleden

Wij gaan weer met 6 maanden starten en dan via de Rapley methode. Bij de oudste ook heel goed bevallen.

3 maanden geleden

Ik ga het met 4 maanden proberen, ben heel benieuwd!

3 maanden geleden

Kleine error hier. Ineens zit ik in de knoop met maanden en weken, haha. Vandaag zei cb ook; ze is nog maar net 3 maanden, terwijl ik dacht, huh, eerder bijna 4. Hoe te rekenen? Als je kind bijv. Geboren is op 1 mei, zeg je dan op 1 september; het is 4 maand of zeg je dat met 16 weken?

3 maanden geleden

Reactie op Rosamm

Kleine error hier. Ineens zit ik in de knoop met maanden en weken, haha. Va ...
1 september 😊 4 weken is net iets minder dan een maand, anders zou je kindje op 48 weken ook al jarig zijn ipv 52 hihi. Bij sommige bronnen zeggen ze ook 17 weken, wat ook neerkomt op ongeveer 4 maanden (52:3=17,33).

3 maanden geleden

Reactie op Aardbeitje20

1 september 😊 4 weken is net iets minder dan een maand, anders zou je kind ...
Ja, dit klinkt idd ook heel logisch . Dank je wel!

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Zie topic diepvries groenten hapjes beginnen voor gesprek over startmoment. ...
Dit! https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2024/diepvries-groenten-hapjes-beginnen-LZrGwQY?utm_source=24Baby&utm_medium=app