Hoi moeders
Mijn kleine is inmiddels 4 maanden en wij willen beginnen met oefenhapjes. Nu is mijn vraag: wat voor machine gebruiken jullie? Ik word namelijk overladen met advertenties over de babymoov nutribaby+. Is dat echt een handig ding? Is het het geld waard?
Dan heb je natuurlijk nog de optie staafmixer en blender. Mijn ervaring met een blender is dat er altijd stukjes in blijven zitten. Een staafmixer heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt 🙈.
Wat is jullie advies? De ijsblokjes bakken heb ik al besteld. Zijn er nog andere dingen die handig zijn om te hebben?
Groenten gestoomd in een zeef boven een pan water met deksel dr op, vervolgens de staafmixer er op. Werkte perfect, en geen extra apparaten in huis gehaald! 🤗
Wij gebruiken ook gewoon een staafmixer. Dat werkt perfect. Verder inderdaad ijsblokjes vormen en wij gebruiken stickers/labels om op te schrijven wat er in de ijsblokjes zit.
Wij hebben een keukenmachine die hem helemaal fijn maakt. Zelfde idee als een staafmixer. Zou dat gewoon doen. Heb je altijd nog wat aan ipv alleen in de babytijd