7 Reacties

17 dagen geleden

Als je net begint, dan zal ik 3 dagen hetzelfde geven. Vaak word er begonnen met pompoen, wortel, bloemkool, zoete aardappel, broccoli bijvoorbeeld. Doe je in ijsblokjes vorm en in vriezer. Elke dag blokje eruit halen. Gaat het goed, dan op gegeven moment 2 en geef je op de dag ook blokje fruit, banaan, meloen, peer bijv en na paar weken doe je 2 dingen door elkaar. avocado Met banaan of broccoli met ei

17 dagen geleden

- Pompoenblokjes, wortel, courgette koken en pureren. - avocado, banaan prakken.

17 dagen geleden

Wij gebruiken het overzicht en de recepten van 'mama roos kookt'. Zij heeft heel handig op een rijtje gezet wanneer je wat kunt geven en hoe je het verder kunt uitbouwen. Wel een investering.

17 dagen geleden

Smikkels.nl

17 dagen geleden

Het is even afhankelijk wat er bij ons zelf op het menu staat. Deze week eten we bijvoorbeeld een broccoli gerecht. Een deel van de broccoli kook en pureer ik dan. Zo ben ik niet continu aparte hapjes aan het maken. Fruit maak ik wel apart. Maar mijn dochter van 3.5 vind het gepureerde fruit ook heel lekker. Dus maak gelijk een grotere portie waarvan ik een deel in vries.

17 dagen geleden

Ik heb eerst elke groente en fruit los gegeven zonder te mixen met andere dingen Sinds deze week gaan mixen en dan voor meerdere dagen invriezen Fruit: banaan met nectarine, peer met nectarine, mango met banaan. En zo kan je nog wel even door gaan Groente: nu begonnen met zoete aardappel en brocoli en pompoen. Dit is gewoon een random combinatie. Ik zou voor de makkelijkheid gewoon de groente die je zelf eet gaan geven aan je kindje als dat kan qua leeftijd enzo

17 dagen geleden

En ik koop veel diepvries groente Spinazie, pompoen al voorgesneden, dopewrten, worteltjes, enz enz