342 Reacties
2 maanden geleden
Hier sinds gisteren ineens totaal 360, hele dag heeft ze in dr bedje dutjes gedaan van 1-2 uurtjes, en vanmorgen kon ik dr ook zo wegleggen en heeft ze van 9-11.30 geslapen. Ik weet niet wat er is gebeurd en of het een momentopname is maar ik hoop stiekem dat het doorzet 🙏🏻🙏🏻
2 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Oh echt!?! Hoe oud is ze? Onze zoon krijgt dinsdag de prikjes. Ben er wel e ...
Ze is 13 weken vandaag... Ja heb ik ook al aan gedacht maar die zou toch iets later moeten zijn dan nu al...
2 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Ze is 13 weken vandaag... Ja heb ik ook al aan gedacht maar die zou toch ie ...
Onze zoon is ook ruim 13 weken. Sprong 4 is volgens de oei ik groei app vandaag begonnen bij ons.
Slaapregressie is eigenlijk met 4 maand..
Hoop voor jou dat het snel weer het oude patroon is!
2 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon is ook ruim 13 weken. Sprong 4 is volgens de oei ik groei app van ...
Ja die slaap regressie valt ertussen toch....of beetje na sprong 4. De app klopt bij ons nooit meestal is zij een week tot anderhalve week eerder met de sprong. Zou die dan wel kunnen kloppen. Ze is nu 13 wkn
2 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon is ook ruim 13 weken. Sprong 4 is volgens de oei ik groei app van ...
We zijn haar trouwens ook aan het leren te slapen met de armpjes buiten de slaapzak, wie weet zit daar ook nog nietsm maar haar gedrag is vooral opvallend sinds de prikjes....meer gedrag die bij een sprong horen
2 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Oh echt!?! Hoe oud is ze? Onze zoon krijgt dinsdag de prikjes. Ben er wel e ...
Hier afgelopen woensdag de prikjes gehad en al 2 dagen geen klagen hier mbt slapen. De nachten uitgezonderd dan, maar die waren voor de prikjes al ruk.
Sorong 4 doe ik niet aan heb ik na sprong 3 besloten. Die duurt me namelijk veel te lang😂
2 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Hier afgelopen woensdag de prikjes gehad en al 2 dagen geen klagen hier mbt ...
Hahaha dat las ik bij jou ja hahah uiteindelijk is het gedrag toch leidend.. Of je nou wel of niet in een sprong zit het hoort er allemaal bij dus dikke priem toh
2 maanden geleden
Gisteren heeft onze zoon in de ochtend en middag lange dutjes in bed gedaan zonder dat ik erheen hoefde!
Alleen vannacht kwam hij om 03.00 uur ineens. Hij was enorm aan het brabbelen. Ben er wel naar toe gegaan speen gedaan in de hoop dat hij weer in slaap zou vallen. Even hand op de borst en dat kleine 20 min gedaan. Toen na half uurtje jammerde hij, weer speentje en even bij blijven staan. Toen gelukt!
Zou het kunnen dat hij overdag te veel geslapen heeft? En wat zouden jullie in mijn geval doen: wel heengaan of niet heen gaan als hij gewoon aan het brabbelen is (geen huilen).
2 maanden geleden
Reactie op Sneeuwklok
Hier sinds gisteren ineens totaal 360, hele dag heeft ze in dr bedje dutjes ...
Wat is jou aanpak? Geeft me hoop 🥴
2 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Zooo, mijn kleintje lijkt het te leren😁. Gisteren deed ze ongeveer: 45 min ...
Wat is jullie aanpak? Hier telkens 45 slaapjes maar krijg ze niet verleng...
2 maanden geleden
Hier ook alleen maar hazenslaapjes op het moment van max 20 minuten per keer.. ze komt echt aan gaan uur slaap overdag. ‘s nachts slaapt ze goed, maar komt wel 1/2/3 keer voor een voeding. De draagzak vindt ze helaas niks op het moment omdat ze weinig kan zien en wordt wakker zodra ik zit..
2 maanden geleden
Reactie op Anoniempje07
Wat is jou aanpak? Geeft me hoop 🥴
Nou we zijn er hier inmiddels een beetje achter dat onze dochter een echte FOMO baby is dus ze wil vooral alles zien/meemaken. Dus als ze moe is nu echt meenemen naar dr kamertje, deur dicht en alles donker. Dan in slaap wiegen en wegleggen. Afgelopen weekend ging dit fantastisch. Vandaag en gister helaas wel weer steeds dutjes van 30 min maar mss ook omdat het warm is ??
Voor ons is de winst al dat ze niet alleen in de draagzak slaapt dusja ben al blij 😋.
Vandaag is ook de rockit binnen gekomen om de wandelwagen te laten wiebelen dus ben ook erg benieuwd hoe dit werkt
2 maanden geleden
Reactie op Sneeuwklok
Nou we zijn er hier inmiddels een beetje achter dat onze dochter een echte ...
Bij ons werkt de rockit geweldig! Wel zelf even in slaap wiegen/wandelen maar daarna zodra de slaapt slaapt ze er heerlijk op door. Bij ons t zelfde geval ze moet echt ergens zijn waar ze niks ziet en dan kan ze prima slapen
2 maanden geleden
Reactie op lisanne41198
Bij ons werkt de rockit geweldig! Wel zelf even in slaap wiegen/wandelen ma ...
Goed om te horen, heel lang getwijfeld of we m wilde kopen maar nu hadden we n cadeaubon gekregen dus gaan t toch maar proberen 🙏🏻 hopen dat t goed gaat helpen voor langere slaapjes
2 maanden geleden
Reactie op Sneeuwklok
Goed om te horen, heel lang getwijfeld of we m wilde kopen maar nu hadden w ...
Jah hier net zo! Ik ben voor nu eerst al blij met een volledige cyclus slapen buiten de draagzak. Zie ik dat ze nog moe ik breng ik haar opnieuw in slaap en nu is ze vaak alleen eind vd dag de draagzak nog nodig voelt al als dikke winst 😁
2 maanden geleden
Reactie op lisanne41198
Jah hier net zo! Ik ben voor nu eerst al blij met een volledige cyclus slap ...
Wat goed zeg ! En jaa zeker met die warmte nu echt veel beter dan dat plakken tegen ons aan 🥵. Hier ook soms einde vd dag nog id draagzak maar dat kan mn rug dan wel weer beter hebben dan na n hele dag al id draagzak
2 maanden geleden
Reactie op Anoniempje07
Wat is jullie aanpak? Hier telkens 45 slaapjes maar krijg ze niet verleng.. ...
Als ik de hele dag thuis ben doe ik gewoon iedere keer hetzelfde ritueeltje bij het naar bed brengen (in het kort: schone luier, instoppen, White noise aan, rolkuik dicht, gordijnen dicht, speentje geven, kus en aai over de bol). Als het in slaap vallen dan niet lukt voed ik haar in slaap en leg haar dan weg. Zij vind dit prima.
Dus geen bijzondere dingen hier, ze doet soms gewoon ineens een langere dut en ik heb geen idee waarom ze het de ene keer wel en de andere keer niet doet.
De afgelopen twee dagen maakte ze er een potje van hoor, maar we zijn veel weg geweest en ze heeft ook mega last van de warmte. Maar ik maak me niet meer druk, het komt zoals het komt😉