342 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ahhh zo vermoeiend!! Hoop zo dat deze fase HEEL GAUW voorbij gaat!!
Ik doe ...
Ik ook al sinds dat hij enkele weken oud was. Hoop zo dat het na de slaapregressie anders is, maar ben anderzijds zoooo bang dat het zo blijft (aangezien hij het dus al zo lang doet).
2 maanden geleden
Hier vannacht ook weer, 1.30, 4, 6, 7 en 9 drinken! Maar dan na de 1.30 voeding was ik in slaap gevallen, en dan om 3 uur wakker worden met de baby nog naast me, snel even in de cosleeper leggen. En dan komt hij om 4 uur alweer. Dus ik slaap steeds zulke korte blokjes zelf
één maand geleden
Hier nu dagen dat hij weer na 30 min wakker wordt. Krijg hem met wiegen weer in slaap.
Het was zoveel beter een aantal weken geleden. Ben dr klaar mee 😩
één maand geleden
Hier ging t ook weer een hele tijd goed maar madame kan omrollen sinds 1,5 week en niet meer terug op dr buik dusja nu ook ineens weer s nachts dat we eruir moeten om haar weer terug te draaien 😵💫😵💫
één maand geleden
Oh ladies ik denk of hoop echt dat we in de slaapregressie zitten. Voor m’n gevoel 10 stappen terug qua slaap..
Laat het snel voorbij zijn. Maar dat hij ‘s nachts weer wakker wordt is vandaag precies 4 weken..
Hoop niet dat de slaapregressie nog moet komen, want vind dit al heftig.. Terwijl ik niet eens mag klagen als ik jullie verhalen lees.
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Oh ladies ik denk of hoop echt dat we in de slaapregressie zitten. Voor m’n ...
We gaan het redden 💪🏼💪🏼, ik heb het gelukkig een beetje losgelaten maar put nog meer hoop uit t feit dat het de afgelopen periode echt veel beter is gegaan. Dus het kan wel ! Daarnaast is de mega winst hier dat ze niet meer in de draagzak hoeft om te slapen, alle dutjes (ook die van 30 min) gaan in bed
één maand geleden
Reactie op Meissie1990
Oh ladies ik denk of hoop echt dat we in de slaapregressie zitten. Voor m’n ...
Hier ook al 4 weken de pineut. Ik zat er gisteren nog over na te denken: mijn baby rolde met 13 weken van rug naar buik. Dat valt vaak samen met de slaapregressie maar 13 weken is wel erg vroeg om te rollen, dus ik denk eigenlijk dat ze nu pas die slaapontwikkeling door aan het maken is en dat hiervoor gewoon het meer bewust worden van haar eigen lichaam het 'probleem' was.
Maar goed, voorlopig is het hier nog erg hard werken, gelukkig heeft mijn man nu 3 weken vakantie en we gaan ook nog een weekje weg. Dus relaxt en go with the flow de komende weken. Ze was gisteren 4 maanden dus ik wil ergens de komende weken toch wel weer gaan oefenen met zelfstandig in slaap vallen.
één maand geleden
Reactie op Liinseey
Hier helpt het ook als ik ervoor zorg dat ik met 30 minuten naast zijn bedj ...
Hetzelfde hier en armpjes vasthouden tegen haar borst. Als ze eenmaal door de 35 minuten is dan slaapt ze minimaal 1,5 uur, net ook weer gelukt om zo het slaapje te verlengen!
één maand geleden
Bij ons zit er nu eindelijk een stijgende lijn in
1x per dag doet hij een langer slaapje ( langer dan een uur bedoel ik dan)
Hier zijn we al heel blij mee
Ook hou ik hem langer wakker bijna 2uur wakkertijd zodat hij echt moe is.
Ik legde hem achteraf te snel op bed waardoor hij niet moe genoeg was om langer te slapen.
En nog steeds doet tie ook korte slaapjes maar ik heb het echt losgelaten. Als je er aan iriteert is het zoveel zwaarder heb ik gemerkt
één maand geleden
Pffffff, ik word een beetje gek denk ik. Onze dochter van ruim 19 weken slaapt overdag zoooo slecht. Ze deed altijd slaapjes van 45 minuten. Maar inmiddels is ze na 25 minuten gewoon klaar wakker. Tenzij ze op mij slaapt, dan slaapt ze makkelijk 1,5 tot 2 uur. Maar dan heb ik alsnog geen tijd voor mezelf.
Omdat ze ook zo kort slaapt is ze vaak na een uur ook gewoon echt weer moe. Ogen wrijven, jammeren etc etc.
Zijn er nog tips? Of moeten we echt even doorzetten.
één maand geleden
Hier ook, de laatste keer dat mijn zoontje een slaapje langer dan 30 min heeft gedaan kan ik me niet meer herinneren. Alles geprobeerd maar niks werkt. Het lijkt ook alleen maar erger te worden. Ik zit de hele dag met een oververmoeide baby die met geen mogelijkheid in slaap te krijgen is, ben er zo klaar mee.