342 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ja zo gaat het hier ook hoor. Ze wil ook niet in de wagen slapen.
Tsja 4 ma ...
Dat is waar! Mijlpaal hier!!! Ik heb haar weer in slaap weten te krijgen nadat ze wakker werd na 40 min. Ben benieuwd voor hoelang 🤡
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Het is alsof je over mij schrijft. Ik vind het ook heel moeilijk als hij ko ...
Knap van je hoor!! Super goed dat je ermee aan de slag gaat. Ik had t bij m'n oudste ook héél erg. Nu nog steeds wel, maar wel iets minder gelukkig. Ik probeer nu te denken; Een dutje is een dutje. Alle slaap is mooi meegenomen. En ik doe max 15 min een poging tot verlengen (mits dat kan met m'n peuter natuurlijk). En anders pech en later weer een poging
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ja zo gaat het hier ook hoor. Ze wil ook niet in de wagen slapen.
Tsja 4 ma ...
Ahaha zo denk ik ook, ik hoop eigenlijk stiekem dat ze dan een soort “reset” heeft waardoor ze mss beter juist gaat slapen 🥲, vandaag weer helemaal bal, in de draagzak met moeit in slaap. Vanmorgen kleine overwinning toen heeft ze bijna 1 uur in dr bedje geslapen. Toen mn peuter naar bed moest voor de middagdutje werd zij spontaan weer wakker.
Had bijna even tijd voor mezelf 🤪
3 maanden geleden
Reactie op wensvoornummer2
Knap van je hoor!! Super goed dat je ermee aan de slag gaat. Ik had t bij m ...
Wat lief! Ja ik wil er zelf heel graag mee aan de slag, want het zit me enorm in de weg.
De dingen die jij schrijft probeer ik ook zeker te doen. Eerder kon ik wel een half uur proberen, toen zei m’n vriend er wat van. En gelijk heeft hij! Dus nu na 15 min proberen gaat hij ook mee naar beneden.
3 maanden geleden
Haha ik dacht ook; wauw ik wil weer terug naar dit soort dutjestijden 😂 Wi ...
Onze zoon slaapt ook eigenlijk alleen in z’n bedje. Inderdaad daardoor heb je minder vrijheid.
Hoe kan ik het oefenen in bijv kinderwagen doen? Wel in z’n slaapzakje of niet of? Vind dat soort dingen spannend
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon slaapt ook eigenlijk alleen in z’n bedje. Inderdaad daardoor heb ...
Bij m'n oudste dochter heb ik uiteindelijk maar geaccepteerd dat ze te alert was voor dutjes on the go. En dat is (helaas) nog steeds zo... Ik hoop nu dat onze jongste iets makkelijker is. Tot nu toe nog niet 😅
3 maanden geleden
Ik heb ook een baby die het beste gaat in haar bed. Wat ik nu doe je Of de ochtend of de middag eruit zodat ze 1 keer iig in haar bed slaapt....hele dag eruit doe ik zelf nog wat minder vaak nu zo ze klein is ( zondag 3 maanden)
3 maanden geleden
Knap van je hoor!! Super goed dat je ermee aan de slag gaat. Ik had t bij m ...
Ik begrijp dat je ervaring hebt hiermee, mijn oudste sliep altijd perfect dus ben n beetje van de leg door deze kleine onrustmaker. Heb jij nog een idee wanneer dit bij je oudste minder werd? Weet dat dit voor elk kind anders kan zijn maar merk dat ik t ook nog lastig los kan laten. Nu slaapt ze alleen in de draagzak wat met mn oudste van bijna 2 toch minder handig is dan doet voorkomen. Heb echt t gevoel dat ik die nu tekort doe ofzo omdat ik dr zusje continu moet helpen slapen
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Het is alsof je over mij schrijft. Ik vind het ook heel moeilijk als hij ko ...
Oh maar echt, wat doen we onszelf toch aan🙈 Ik zei laatst ook tegen mijn moeder: eigenlijk zijn die babyfoons vet irritant. Je zit maar te loeren de hele tijd... Vroeger reageerde men pas als ze de baby hoorden, nu ben je bij iedere beweging gelijk alert. Misschien moet ik het beeld maar eens uit gaan zetten en alleen op het geluid af gaan.
Wel goed dat je hulp zoekt!
Hier slaapt de baby trouwens ook het beste in bed, ookal zijn de dutjes kort. Maxi cosi en kinderwagen zijn nog geen succes, al is het huilen in die dingen wel een stuk minder dus misschien komt het nog.
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Hahah die momenten dat het bijnaaaa lukt om iets te doen en dan net niet
Echt hoor alsof ze het ruiken 🤣🤣 ben maar blij dat ik tot november nog verlof heb, met werken erbij had ik het niet getrokken denk ik 🥴🥴
3 maanden geleden
Reactie op Sneeuwklok
Ik begrijp dat je ervaring hebt hiermee, mijn oudste sliep altijd perfect d ...
Ohh dat is dan echt even wennen kan ik mij voorstellen! Nou, die korte dutjes werden lange dutjes na de 4 maanden slaapregressie 🫣 Misschien niet het antwoord wat je wilde horen. Soms lukte een langer slaapje wel hoor, maar zeker niet altijd. Bij haar was het nog wel iets beter in de draagzak bijvoorbeeld nog wel 1,5 uur. Maar deze kleine meid doet dat ook niet. Snap dat het niet ideaal is alleen in de draagzak! Hier daarin ook altijd succes. Ik zou het gewoon gaan proberen in bed als dat is wat je wil... vaak heb je met het ochtenddutje de meeste slagingskans! En dat van schuldig voelen heb ik ook.... Zo lastig dat gevoel 😔
3 maanden geleden
Ohh dat is dan echt even wennen kan ik mij voorstellen! Nou, die korte dutj ...
4 maanden kan ik nog wel uitzingen we zitten al bijna op 3 dus dat scheelt hihi, ik blijf bed ook zeker proberen soms heb ik er geen zin in en kan ze id draagzak op mij idd makkelijk 2-3 uur slapen. Toevallig vandaag na 1 uur id slaapzak in bed gelegd omdat mn oudste wakker werd en toen sliep ze ineens achter elkaar door vanuit t niets tot het avondeten 🙏🏻 we blijven hoop houden en achja als ze 15 is wil ze vast niet meer id draagzak 🤣🤣
3 maanden geleden
Reactie op Sneeuwklok
4 maanden kan ik nog wel uitzingen we zitten al bijna op 3 dus dat scheelt ...
Hahaha je zou denken dat ze dan wel in d'r eigen bed slaapt he 😂 Fijn dat het wegleggen zo goed ging!!
3 maanden geleden
Ik denk misschien te moeilijk, maar hoe doen jullie dat met voeden dan? Ik wil ons meisje leren in bedje te slapen overdag, savonds gaat het wat makkelijker, maar ik voed op verzoek. Hoe doe je dat als je kind maar 30/45min slaapt?