342 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Geen ervaring mee, maar ik denk dat het zonde van je geld is. Hij kan het b ...
J klopt. Je hebt ook wel gelijk. Hij kan het ook wel, maar die middagen zijn dan wel heftig. En merk aan mezelf dat ik er dan chagrijnig van wordt, dat ik hem niet weer in slaap krijg. Hoop dat hij het snel ‘s middags ook kan. Vanochtend heeft hij 1,5 uur geslapen. Toen om 12 uur 20 minuten en net nog weer 30 minuten. Net was het echt huilen ook in bed, dus hij heeft bij mij geslapen. Straks weer poging in bed. Dus denk tegen half vijf weer een dutje/slaapje.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

J klopt. Je hebt ook wel gelijk. Hij kan het ook wel, maar die middagen zij ...
Wat als je de draagzak inzet? Lukt het dan wel wat langer?

2 maanden geleden

Mijn god het is 18u en ze heeft sinds 07.00 maar 1.5 uur geslapen. Ik heb een reflux baby en ze heeft erg veel pijn bij het drinken. Osteopatie heeft niet geholpen en ben op zoek naar een andere. We gebruiken nu 2 dagen maagzuurremmers maar het heeft totaal nog geen effect. Ik begin langzaam gek te worden. Door al het gehuil ivm honger en pijn krijg ik haar niet in slaap. Kan mezelf wel weggooien na al die intense weken.

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Mijn god het is 18u en ze heeft sinds 07.00 maar 1.5 uur geslapen. Ik heb ...
Aanvulling:als ik jullie berichten dan lees dan denk ik oh zo slecht gaat het nog niet eens bij jullie. Dames, het kan nog slechter haha.

2 maanden geleden

Vandaag was onze man vanaf 08.30 lekkr bezig. Heeft wel geteld 1u geslapen in de hele dag…🥴

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Mijn god het is 18u en ze heeft sinds 07.00 maar 1.5 uur geslapen. Ik heb ...
Dat is pittig en heel anders dan bij mij inderdaad. Draag je haar ook? Al kan ik me voorstellen dat dat met dit weer niet te doen is... Hopelijk slaan die maagzuurremmers snel aan, dat huilen van de pijn is verschikkelijk. Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Dat is pittig en heel anders dan bij mij inderdaad. Draag je haar ook? Al k ...
Jaa ik draag haar ook. Vanochtend heb ik haar liggend op bed gevoed en toen heeft ze 2 keer 45min achterelkaar geslapen. Yeey!

2 maanden geleden

Hier ook bijna alleen maar dutjes van 20/30 min, waarbij in slaapt vallen heeel moeizaam gaat, alleen maar wiegen en veel huilen. De nachten gaan gelukkig wel goed met 1 nachtvoeding. Maar overdag.. hier denk ik sprong 4, want ontwikkelt zich zo snel en rolt ook al van rug naar buik! Met z’n 3,5 maand.

2 maanden geleden

Reactie op Twoboysmom

Hier ook bijna alleen maar dutjes van 20/30 min, waarbij in slaapt vallen h ...
Tussendoor wel vrolijk, dus ik klaag verder trouwens niet. Soms alleen heel intens met een rondrennende peuter die ik ook de aandacht wil geven.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Heel herkenbaar. Hier ‘s ochtends ook geen probleem. Gisterochtend 2 uur sl ...
Ik heb die slaapgids, nog een paar andere ook. Als je interesse hebt kan ik ze wel sturen!

2 maanden geleden

Reactie op Mrn1992

Ik heb die slaapgids, nog een paar andere ook. Als je interesse hebt kan ik ...
Heb je die van bureau van slaap toevallig? Het liefdevol zelfstandig laten slapen :)?

2 maanden geleden

Reactie op Mrn1992

Ik heb die slaapgids, nog een paar andere ook. Als je interesse hebt kan ik ...
Als je die van bureau van slaap hebt heb ik wel interesse 😚

2 maanden geleden

Als ik jullie berichten lees, mag ik mijn handjes dichtknijpen. Vind het alleen zo “bijzonder” dat hij ‘s ochtends prima tussen 1,5 - 2,5 uur in bed kan slapen zonder dat ik er naar toe hoef. Maar ‘s middags lukt hem het koppelen van de slaapcycli niet. Ik ben dan enorm gefocust op de camera van de babyfoon om bij beweging direct naar hem toe te gaan zodat ik hem weer in slaap krijg. Doen jullie dat ook of wachten jullie tot er “geluid” komt? Maak me zelf op deze manier wel beetje gek..

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Als ik jullie berichten lees, mag ik mijn handjes dichtknijpen. Vind het al ...
Ik herken helemaal wat je zegt, hier kan ze bijna alleen maar in de draagzak slapen en cycli koppelen, het lukt nu gemiddeld om 1 lang slaapje in bed te doen op de dag. Inmiddels heb ik met mezelf afgesproken alleen even in de 1e paar min op de babyfoon te kijken en verder niet, ze wriemelt nogal veel in bed en draait ook maar slaapt wel door. Als ze echt gaat huilen (babyfoon staat hard) dan pas ga ik erheen

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Als ik jullie berichten lees, mag ik mijn handjes dichtknijpen. Vind het al ...
Je hebt kans dat hij 'aan' gaat zodra je direct er naar toe gaat. Ik heb voor mezelf de 'regel' dat ik alleen ga proberen haar nog verder te laten slapen als ze korter dan 40/45 minuten slaapt. Alleen dan maak ik een kans, heeft ze eenmaal 1 cyclus doorlopen dan valt ze echt niet meer in slaap. Ik wacht overigens ook niet tot ze gaat huilen, wakker is wakker. En ik denk maar zo: als ze niet huilt bij het wakker worden is ze blijkbaar voldoende uitgerust op dat moment. Lees trouwens dit eens: https://www.instagram.com/p/C6xrj4Fojw9/?igsh=MWdlZzdhc2R0Y3BweA== Dat jouw kindje 's ochtends wel die cycli kan koppelen is echt hartstikke knap. De rest komt vanzelf wel als hij iets ouder is en je blijft hem er rustig bij ondersteunen. Enige tip die ik kan geven: probeer het toch een beetje los te laten. Je kunt het niet dwingen en het komt echt heus wel goed.

2 maanden geleden

Ik heb hier geloof ik wel de rust gevonden. Slaapt ze wel dan slaapt ze wel en zo niet dan niet en dan zit ik maar even met een chagrijnig babietje. Het gaat wel steeds ietsje beter, zo lukt het haar ook ineens om af en toe in slaap te vallen in de maxicosi. Het zijn maar korte slaapjes, maar ze raakt in ieder geval niet meer volledig over de zeik. Dat geeft mij ook weer wat ruimte, heb vanmorgen even lekker een boodschapje gedaan met haar. Geen idee hoe veel slaapjes ze vandaag al gedaan heeft en hoe lang het geduurd heeft, maar lekker boeien😉 Go with te flow zeg maar.

2 maanden geleden

Wat een lieverd ben je @Loenie87! Het is helemaal zo zoals je schrijft. Mijn vriend heeft onze zoon naar bed gedaan vanmiddag, normaal doe ik het altijd. Iets met loslaten en het hem laten doen. Kom ik nu net thuis (want moest weg). Is het in bed leggen super goed gelukt en onze zoon slaapt gewoon al een uur!! Hoe dan?! Trotse mama!

2 maanden geleden

Hier ook steeds meer "go with the flow". Ik ben blij als ze 40-45 min slaapt en sinds ik zo denk ben ik een stuk relaxter 😅 Overigens zit ik nu continu op de babyfoon te klikken of ze al wakker is (want cyclus is voorbij) maar ze slaapt nog.... HOE DAN. Speen is uit maar toch moe genoeg blijkbaar. En ik had d'r nog een klein beetje melk (toetje bv) gegeven voordat ze naar bed ging haha. Blijkbaar helpt dat 🤣 Voor t eerst in weeeeeken zowel de baby als peuter op bed. Zaaaalig

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik heb hier geloof ik wel de rust gevonden. Slaapt ze wel dan slaapt ze wel ...
Hier gaat t nu precies zo, het is wat het is zegmaar 🤭. Probeer maar te genieten dat ze lekker veel Knuffelt en doet. Die echte baby baby tijd is zo snel om🥰

2 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ik heb hier geloof ik wel de rust gevonden. Slaapt ze wel dan slaapt ze wel ...
Lekker bezig 🙏🏼 ik benijd je mindset. Hoe doe je het op een dag? Kijk je naar de wakker tijden of als je denkt dat ze moe is dat je iets probeert? En heb je een maximaal aantal minuten dat je dan probeert?