3 Reacties

21 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 21 weken en hij krijgt 2 ijsklontjes per dag (fruit in de ochtend en groente aan het eind van de middag) Hij wou ook al heel gauw meer dus we zijn al snel van de paar hapjes wat aanbevolen word afgestapt. Hij had met alleen flesvoeding veel problemen met zijn ontlasting en nu hij vast voedsel krijgt gaat het een stuk beter!

21 dagen geleden

Reactie op Babyboy15

Mijn zoontje is nu 21 weken en hij krijgt 2 ijsklontjes per dag (fruit in d ...
Ja dat is hier ook zo. Ook is zijn reflux erdoor veel minder. Maar ik vond t zoveel. Een heel potje.

21 dagen geleden

Hoi! Mijn zoontje is net 5 maanden. Hij was flink bij de geboorte (4,3kg)en kijkt vanaf dag 1 al het eten al uit onze mond. Op advies consultatiebureau met 3 maanden al gestart met hapjes. Dat ging direct ook super goed. Hij heeft smorgens bijna een 4 maanden potje op en in de avond met eten 3/4 potje 6 maanden. Dus ook bizar veel. Anders ontroostbaar en heeft ook echt honger. We mogen zelfs nu al beginnen met brood en granen, want hij wil gewoon meer. Hij is dan ook wel al 73cm en 9,4kg. Hij heeft het dus ook gewoon nodig, heeft niet genoeg meer aan alleen flessen.