13 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook in de avond veel wakker en onrustig van de krampjes dus ik volg even mee :)

3 maanden geleden

Hier ook. Ze blijft met mij beneden tot ik naar bed ga. Dan slaapt ze ook. Was bij mijn eerste ook en kwam vanzelf goed.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Denk gewoon haar wakker tijd. Zolang het niet midden in de nacht is kan ik er prima mee leven haha

3 maanden geleden

Fijn deze herkenning. Ik vind het zo gek hij kan soms 5 u achter elkaar wakker zijn. Ik dacht dit lijkt me niet goed haha

3 maanden geleden

Hier was dat ook. Ze is nu 12 weken en slaapt nu rond 21.30. Dit was tot 2 weken geleden nog 23.00/23.30 Komt denk ik vanzelf goed 😬

3 maanden geleden

Ik herken het ook! Fijn om te lezen dat het niet alleen bij ons is, maakte mij ook al een soort van zorgen.. ;-)

3 maanden geleden

Heel normaal rond deze leeftijd 😊 tot 12-15 weken niet raar

3 maanden geleden

Hier ook met baby van 7 weken. Zo lang wakker!

3 maanden geleden

Hier ook met 9 weken. Naarmate de dag vordert worden de slaapjes in eigen bed moeilijker en korter. Ook vaak op ons niet of heel kort dus ik laat het maar even zo zijn want hij slaapt wel na de nachtvoeding 6-8u dus daarvoor is ie gewoon nog niet toe aan slaap denk ik dan maar

3 maanden geleden

Reactie op SabrinaL1991

Hier ook met 9 weken. Naarmate de dag vordert worden de slaapjes in eigen b ...
Hier echt precies hetzelfde! Bij ons is hij 8 weken. Ik accepteer ook maar gewoon hoe het nu is, anders alleen maar strijd voor niks. Ook in de kinderwagen met wandelen is hij nu wakker ipv slapen.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, 11 weken nu maar al lange tijd valt ze als een blok in slaap om 22:00 alleen tussen 16:00-22:00 slaapt ze zo ongeveer niet, hooguit 2x 20min op ons. Zal ooit anders worden lijkt me

3 maanden geleden

Hier nog zo eentje. Wakker tot minimaal 22.30. Probeer regelmatig eerder naar bed te brengen maar altijd zonder resultaat. Hij is nu 11 weken oud 🫣 Slaapt overdag wel prima in zijn eigen bedje en de nachten gaan ook helemaal goed!

3 maanden geleden

Ik denk ook dat het komt door het licht. Als het eenmaal een beetje donker wordt in dr avond gaat onze baby ineens slapen