Ik heb advies nodig!!
Ik ben dood ziek geweest en mijn kleine van 4 maanden was dat vorige week ook. Verder niks aan de hand maar sinds dat hij “opgeknapt” is lijkt het er op alle andere manieren uit te komen.. hij heeft ineens spruw en zit in zijn nek en bij zijn luier onder de uitslag. Zijn nek is al minder gelukkig maar bij zijn luier niet. Toen ik hem net verschoonde stonden de blaren er nog net niet op… ik heb kruidvat luiers en de uitslag zit precies onder die nieuwe rand aan de zijkanten dus dat lijkt mij ook verschrikkelijk pijn doen. Ik smeer elke keer sudocreme en talkpoeder bij zijn luier en probeer hem zo min mogelijk in een natte luier te laten. Voor zijn spruw heb ik gentiaan violet alleen weet ik eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik het moet gebruiken. Ik geef geen borstvoeding en steriliseer na elke voeding zijn fles. Spenen elke dag 1keer.
Kan dit komen omdat hij ziek is geweest en hij een lag weerstand heeft gehad of is dit gewoon toeval of doe ik iets fout?? Hij heeft er tot heden gelukkig niet veel last van maar vind het zelf er zo zielig en pijnlijk uit zien allemaal.