19 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op moedervantweeee
Misschien kan je een Nunki laken aanschaffen.
We hebben haar al een keer onder een deken/lakentje gevonden. (Was laag opgedekt)
Dus ik durf dat niet zo goed aan eigenlijk. Want ze vouwt zich zo dubbel dat ze eronder kan kruipen. Tis een heel beweeglijk meisje
2 maanden geleden
Je heb toch een topper ervoor van aerosleep ook, dan kunnen ze doorademen als ze omrollen en met hun hoofdje op het matras liggen
2 maanden geleden
Heel vervelend misschien maar voor zover ik weet is dit even een fase waar je door geen moet, op een gegeven moment zal ze door hebben hoe ze terug moet draaien of zo kan gaan liggen dat ze niet op haar gezicht ligt.
Verder kan je denk ik gewoon heel trots zijn op haar🙂.
2 maanden geleden
Reactie op Kimberley287
Je heb toch een topper ervoor van aerosleep ook, dan kunnen ze doorademen a ...
Klopt! Die gebruiken wij ook.
Hier kan ze inderdaad doorheen ademen. Maar ze raakt gefrustreerd als ze op haar buik ligt omdat ze zelf niet terug kan draaien
2 maanden geleden
Reactie op Quinty Wijnschenk
Heel vervelend misschien maar voor zover ik weet is dit even een fase waar ...
Jaa daar heb je ook gelijk in! Zijn ook super trots dat ze dit soort ontwikkelingen al zo snel doormaakt. Misschien dan toch even door bijten en maar hopen dat ze fase snel voorbij is
2 maanden geleden
Reactie op Verena1999
We hebben haar al een keer onder een deken/lakentje gevonden. (Was laag opg ...
Jouw verhaal is precies hetzelfde als die van mijn zoontje. In de nacht zijn we continu bezig om hem weer van buik naar rug (of zij) te leggen. Maar voor je het doorhebt ligt hij weer op z’n buikje.
Vandaag heb ik een Nunki laken gekocht en vanmiddag ook gelijk geprobeerd. Hij heeft heerlijk 2 uurtjes geslapen (ik heb hem zelfs wakker moeten maken). Ik heb hem ook laag opgemaakt, omdat hij ook erg bewegelijk is, en ik bang ben dat hij er anders onder kan komen. Doordat het Nunki laken zo strak om het matras zit (en dus ook redelijk strak om zijn lijfje zit), maak ik mij 0 zorgen dat hij eronder komt.
Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat zijn. Maar aan de hand van zijn middagslaapje heb ik goede hoop!
Het is jammer dat het lakentje zo duur is, anders zou je het kunnen proberen tijdens haar slaapjes overdag. Volgensmij heeft Fedde en Kees ook zo’n regeling via hun website dat je het voor 20/30 euro kan proberen.
Liefs!
2 maanden geleden
Reactie op Hellobaby2024
Jouw verhaal is precies hetzelfde als die van mijn zoontje. In de nacht zij ...
Aah kan altijd eens kijken op de site inderdaad. Zou top zijn dan zo iets uit te proberen voor ik zo iets aanschaf. 😊
2 maanden geleden
Reactie op Verena1999
Jaa daar heb je ook gelijk in! Zijn ook super trots dat ze dit soort ontwik ...
Hoop het ook echt voor jullie! 🙏🏻
2 maanden geleden
Reactie op Wilmaxx
Hier precies zo! Zijn nu twee weken bezig en afgelopen nacht leek eindelijk ...
Goed om te weten haha! Dit is nu al 3 nachten zo. En vannacht was echt extreem 🙈 we gaan zien hoe lang dit dan bij ons gaat duren.
Het is nu op dit moment in ieder geval al een hele opgave om haar in slaap te krijgen want ze draait alleen maar naar haar buik en dan is het weer jengelen en huilen.
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Snoozz slaapwikkel?
Inderdaad de snoozz slaapwikkel. Dit heeft onze nachtrust echt verbeterd. Deze heb ik ook speciaal hiervoor aangeschaft, aangezien ze al met 7 weken constant op haar buik rolde ook in de nachten. Wij waren beide erg ongerust en ik ben toen hiervoor ook naar een babyzaak in de buurt gegaan. Deze hebben ze toen aangeraden.
2 maanden geleden
Reactie op Verena1999
Goed om te weten haha! Dit is nu al 3 nachten zo. En vannacht was echt extr ...
Ja heel herkenbaar hoor! Ik werd er ook niet goed van.. hij slaaapt nu vanavond ook een stuk rustiger dan de afgelopen weken dus ik hoop dat we het ergste gehad hebben! Afkloppen!!!! 😉
2 maanden geleden
Reactie op Wilmaxx
Ja heel herkenbaar hoor! Ik werd er ook niet goed van.. hij slaaapt nu vana ...
Ooh dat is super fijn! Hopelijk blijft het de hele nacht goed gaan 😊
2 maanden geleden
Reactie op NJ1991
Lastige fase die wel even kan duren. Overdag goed "oefenen" op terugdraaien ...
Jaaa ben nu ook inderdaad constant aan het oefenen op terug draaien. Dus hopelijk krijgt ze dat snel door 😊
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Snoozz slaapwikkel?
Oooh kan ik inderdaad ook eens naar kijken!
2 maanden geleden
Hier exact hetzelfde! Al een week meer dan 6 keer per nacht eruit om haar terug te draaien. Moeten haar dan ook echt oppakken, omdat ze compleet overstuur raakt en niet meer verder slaapt. Snoozz slaapwikkel besteld en slaapt hier nu voor het eerst onder.