59 Reacties
9 maanden geleden
Och wat sneu. Hier ook bekend met flinke luier uitslag .. zo zielig en frustrerend
Wat hier helpt; proshield zalf of weleda billenzalf, hier zit ook zink in en dit helpt echt heeeel goed
Verder laten luchten en heel veel verschonen. Bij dit soort plekken kan je proberen of afspoelen onder de douche niet beter is dan vegen met doekjes.
Je kan de foto sturen naar de huisarts of er geen schimmeltje bij is, dat kan ik niet beoordelen…
Ik voel je emotie 😘
Het komt echt goed!! Maar het is echt zoooo klote gewoon als ze dit hebben
9 maanden geleden
Reactie op Annie1979
Tandjes misschien? We gebruiken luierzalf van Naïf en Eros de bio-lijn.
Hij heeft 4 tandjes 🥹🥹🥹 ik heb dr leenarts billencreme geprobeerd maar ik zie geen verschil en sudocreme maakt het alleen erger zag ik dus ermee gestopt
9 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Och wat sneu. Hier ook bekend met flinke luier uitslag .. zo zielig en frus ...
En verder geduld.. die ontlasting bijt in de huid en zolang dat blijft zal de huid ook weinig tijd hebben om te herstellen
Heel snel verschonen na het poepen..
9 maanden geleden
Reactie op carmenflower
Och wat sneu. Hier ook bekend met flinke luier uitslag .. zo zielig en frus ...
Hij huile gister en eergisternacht echt van de pijn omdat het brand snachts terwijl hij nooit huilt zo zielig :(((((
9 maanden geleden
Hoi, jeetje wat heftig voor jou en je kleintje zeg! Mijn dochter had dit ook en wij zijn toen met haar naar de huisarts gegaan en hebben daar een hormoonzalf en nog een andere soort zalf gekregen. Daarmee werd het binnen een dag een stuk minder. Verder hebben we haar een zetpil gegeven, veel haar billen gelucht (dus geen luier aangedaan en geen broek) en voordat we naar de huisarts gingen hebben we bepanthen baby zalf gebruikt
9 maanden geleden
Reactie op Jessara
Och arme schat. Morgen direct naar de huisarts. Mogelijk een schimmel infec ...
Ja ik ga sowieso morgenochtend meteen de huisarts bellen
9 maanden geleden
Reactie op ZoeT2000
Hoi, jeetje wat heftig voor jou en je kleintje zeg! Mijn dochter had dit oo ...
Ja ik hoop oprecht dat de huisarts raad weet hij heeft zo veel pijn eraan als hij plast krijst hij het uit van de pijn zoo zielig mn moederhart huild 🥹
9 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Ah gosh, dat ziet er heel pijnlijk uit! Luieruitslag die niet overgaat met ...
Ja zn billetjes liggen helemaal open echt tot bloeden aan toe en ik was het echt alleen onder de douche want een doekje vind ik zo zielig het schraaft zn billetjes alleenmaar dus ben daar al echt 4 dagen mee gestopt maar ik kom er maar niet vanaf :(
9 maanden geleden
Reactie op Mama van Noar
Ja ik hoop oprecht dat de huisarts raad weet hij heeft zo veel pijn eraan a ...
Dat snap ik heel goed, zo sneu om je kindje zo te zien. Ik hoop het ook, het lijkt identiek op wat mijn kleine had en die had bovenop de luieruitslag een schimmel gekregen waardoor haar billen helemaal open lagen
9 maanden geleden
Reactie op ZoeT2000
Dat snap ik heel goed, zo sneu om je kindje zo te zien. Ik hoop het ook, he ...
Hoe lang duurde het nadat je bij de huisarts was tot het weg was ?🥹
9 maanden geleden
Reactie op Mama van Noar
Hoe lang duurde het nadat je bij de huisarts was tot het weg was ?🥹
Het heeft een paar dagen geduurd voor de open wondjes helemaal weg waren, en 2 weken voor het rode helemaal weg was. Maar ik merkte eigenlijk al na de eerste keer smeren dat ze er minder last van kreeg. Wij gaven ook de zetpil omdat ze er zoveel last van had
9 maanden geleden
Reactie op ZoeT2000
Het heeft een paar dagen geduurd voor de open wondjes helemaal weg waren, e ...
Pfff zo zielig 😫😫😫😫
9 maanden geleden
Ach wat sneu! 😪 lijkt inderdaad op een schimmel (?) dus insmeren met daktarin (zal wel heel erg branden..) en heeeel voorzichtig afvegen om wondjes te voorkomen, misschien zelfs deppen met washandje i.p.v. doekjes voor een paar dagen. Succes!!
9 maanden geleden
Wij smeren er uierzalf op, dit helpt heel goed.
Echter nooit echt tot wondjes aan toe gehad. Alleen wat uitslag bij inderdaad tanden
9 maanden geleden
Aah zo zielig hè. Onze oudste heeft dat ook zo erg gehad. Hier hielp 'gewoon' vaseline heel goed! Het zorgt ervoor dat er een laagje overheen komt waardoor de ontlasting er niet gelijk op komt en het kan daardoor ook weer beter helen. Bij onze jongste is het gelukkig (tot nu toe) niet zo ver gekomen omdat we bijna standaard vaseline smeren. Sterkte!