7 Reacties
3 maanden geleden
Onze zoon is ook van 9 mei toevallig. Wat bij ons overdag helpt is na de eerste slaap cyclus (dan wordt hij even wakker), even snel aanleggen, dan valt hij weer in slaap en dan slaapt hij zo 2 uur verder. Misschien kan je dat proberen als je ook bv geeft? Anders misschien speen en wiegen totdat hij weer slaperig wordt?
Heb je wel eens samen met hem gelegen? Als je het op een veilige manier doet kan co-sleeping ook heel fijn zijn
3 maanden geleden
Op dit moment heb je wss een erg oververmoeid baby. Ik zou nu eerst zorgen dat hij weer even veel slaapt. Contact slaapjes of onderweg ofzo. Na 2 of 3 dagen is hij dan weer bijgetrokken zodat je kunt trainen richting zelfstandig slapen. En dan gewoon beginnen met 1 slaapje per dag en zo opbouwen. Slapen doet goed slapen is mijn ervaring met 2 kids
3 maanden geleden
Reactie op Ab itsme
Op dit moment heb je wss een erg oververmoeid baby. Ik zou nu eerst zorgen ...
Probleem is hij slaapt alleen als hij de fles heeft. Dan leg ik hem dus in bed. En dan is hij zo weer wakker. En zodra ik hem weer de fles geef slaapt hij weer. Dit gaat ook met autorijden, zodra ik stop springen die ogen open
Op de arm slaapt hij helemaal niet omdat zijn zus aan het spelen is ennik haar niet alleen kan laten( 1,5 jaar)
3 maanden geleden
Reactie op Doperwtje
Probleem is hij slaapt alleen als hij de fles heeft. Dan leg ik hem dus in ...
Baby’s hebben 20 minuten nodig om in een diepere slaap te belanden. Na 20 minuten kan je hem dan pas wegleggen.
Als hij sabbelt dan slaapt hij nog niet diep genoeg. Dus dan wordt hij inderdaad wakker van het missen van zijn fles. Kan je er geen speen in doen?
Hoe hebben jullie hem verder of in het verleden in slaap geholpen? De newborn tijd dat je ze weg kan leggen en dat ze slapen is voorbij. We moeten als ouders actief helpen met een slaapje.