7 Reacties

7 dagen geleden

Toevallig heeft een familielid van me een zoontje van dezelfde geboortedatum en die hadden hetzelfde probleem. Zij hebben de 4 minuten methode (website van Yunio) ingezet met heel goed resultaat.

4 dagen geleden

Hier overdag ook exact 35min! Is precies eén slaapcyclus. Ze kunnen ze nog niet koppelen. Ben ook wel benieuwd naar tips.

4 dagen geleden

Hier een meisje van 18 mei met heeeel weinig slaap. Kan haar ook niet wegleggen als ze slaapt dan is ze weer wakker. Op de opvang slaapt ze meestal 2x een kwartiertje..

4 dagen geleden

Hier een jongen van 25 mei, en heb precies hetzelfde probleem! Ik heb me er maar bij neergelegd 🥲

4 dagen geleden

Wordt hij huilend wakker of ligt hij gewoon wakker in z’n bedje na 35 minuten? Ons zoontje werd gewoon wakker en dan lag hij wat te kijken. Vaak haalden we hem er dan snel uit, maar toen we hem een keer lieten liggen met de gedachte ‘als hij huilt, halen we hem er wel uit’, viel hij uiteindelijk zelf weer in slaap. Wij waren dus te snel met hem eruit halen. Sinds dat moment lieten we hem liggen en uiteindelijk werd hij niet meer tussendoor wakker!

3 dagen geleden

Reactie op Lalalau09

Wordt hij huilend wakker of ligt hij gewoon wakker in z’n bedje na 35 minut ...
Hij huilt meestal niet dus laat hem idd vaak liggen, uiteindelijk gaat hij dan toch huilen.. heeeel af en toe valt hij weer in slaap maar dat is zeldzaam.

3 dagen geleden

Reactie op Smmw

Hier overdag ook exact 35min! Is precies eén slaapcyclus. Ze kunnen ze nog ...
Dat koppelen horen ze toch wel met 4 maanden te kunnen? Mijn kleine is inmiddels 7 maanden oud…. 😄