4 Reacties

2 maanden geleden

Hallo, Drink je goed ? Zo niet zou ik daar opletten, wat ook goed is coconut water. Ik had ook bij kruidvat van die Liquid IV als ik me niet vergis gehaald om gehydrateerd te blijven Power kolven. Je kan ook met je hand melk uit je borst halen nadat je hebt gekolfd

2 maanden geleden

Hoe vaak kolf je op een dag? Het is opzich normaal hoor dat je productie niet iedere keer evenveel is. Dus je zou eventueel vaker kunnen gaan kolven op een dag om genoeg opbrengst te hebben of inderdaad powerkolven. En misschien heel lastig maar probeer je tijdens het kolven hier absoluut niet druk om te maken. Stress beïnvloed je productie ook.

2 maanden geleden

Hey mama! Voed je normaal gesproken live? Waar baseer je op dat je ‘s avonds niet genoeg hebt? Blijft je kindje hongerig? Bied je 1 of 2 borsten per keer aan? Kolven geeft geen goede weergave van hoeveel je kindje drinkt, want je kindje drinkt veel effectiever en dus altijd meer dan jij zelf zult kunnen kolven.

2 maanden geleden

Misschien dat hij dan aan 90 in de avond ook wel genoeg heeft? Zoals gezegd is het wel gebruikelijk om in de avond minder productie te hebben.