6 Reacties

茅茅n maand geleden

Als hij om de 45 min/ uur slaapt, dan word het ook heel lastig om zelf in slaap te vallen. Kan het niet zijn dat hij onrustig is omdat hij graag even nabijheid nodig heeft van jullie voor de prikkelverwerking ipv meteen slapen? Nu hebben mijn beide kindjes vanaf 3 a 4 maanden ook gehad dat ze nergens meer sliepen behalve gewoon op hun kamer in hun eigen bedje. Zijn 2 extreem alerte baby's (geweest). Heb je een draagzak bij? Mogelijk dat hij daar wel tevredener is omdat hij dicht bij je is.

茅茅n maand geleden

Geen tips maar weet ongeveer wat je doormaakt. Wij zijn al anderhalve week op vakantie en mijn kleine van bijna 4 maanden was ook alleen maar aan het huilen tijdens het avond eten. Hij leek het wel te timen. Ik denk dat het bij ons te maken had met sprong 4 waar hij op dat moment in zat. Ook midden in de nacht was hij klaar wakker. Probeer hem niet te forceren om te gaan slapen. Als hij rustig is zou ik hem gewoon lekker wakker laten. Hopelijk trekt het nog een beetje bij. Ik had de eerste dagen ook echt spijt dat ik op vakantie ben gegaan en heb me nog nooit zo moe gevoeld. Maar probeer toch een beetje te genieten van de kleine dingen. Veel succes 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Cinniexxx

Geen tips maar weet ongeveer wat je doormaakt. Wij zijn al anderhalve week ...
Het gaat bij ons sinds 2 dagen trouwens pas beter.

茅茅n maand geleden

Bij mij werkt de draagzak op zulke koala-dagen super

茅茅n maand geleden

- Draagzak - Numsy of telefoon voor white noise in de wagen erbij Wij kwamen na een paar dagen op vakantie ook achter een ritme of bepaalde dingen dat ze juist fijn vond. Zoals de wagen schudden en speentje in de mond. Laat papa ook maar eens dingen proberen. Dat je even een momentje kan pakken

茅茅n maand geleden

Draagzak? Lekker stuk wandelen? Of wakkertijd verlengen? Baby鈥檚 van die leeftijd kunnen vaak al wel 1,5 - 2 uur wakker zijn volgens mij. Misschien is ie nog niet moe genoeg. Succes en hopelijk kun je nog genieten van je vakantie 鉂わ笍