Hoi Dames,
Ik ben sinds 3 dagen op vakantie en ik merk dat mijn zoontje van 4 +5 maanden zo moeilijk in slaap valt. Het is best druk hier en ik denk dat hij last heeft van prikkels. Hij wilt alleen bij mij slapen als ik hem heen en weer wieg. Maar ook dit duurt een lange poos en ook echt met huilen erbij en het vechten tegen zijn slaap. Normaal gesproken vind hij het heerlijk om in zijn kinderwagen te liggen en valt hij zo snel in slaap , maar ook dit helpt niet meer.
Ik probeer nu de eerste seintjes van vermoeidheid hem meteen te pakken en in slaap te wiegen, maar ook dan word hij meteen onrustig. Ook probeer ik hem dan naar onze hotelkamer te brengen maar dat gaat natuurlijk niet elk uur.
Hij slaapt om de 45 min a uur. Ik heb nu het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met hem heen en weer wiegen. Ik geniet echt niet van mijn vakantie en begin ook spijt te krijgen dat ik 眉berhaupt op vakantie ben gegaan 馃槥 bij papa lukt het hem al helemaal niet in slaap te komen en kijkt dan met open ogen om zichheen.
Heeft er iemand tips? Of moet ik het maar accepteren馃槥 of heeft hij gewoon de tijd nodig om te wennen aan een andere plek/ drukte