10 Reacties

10 maanden geleden

Hee vervelend, ja het is al lange tijd niet meer te verkrijgen, mogelijk zelfs uit de handel?

10 maanden geleden

Reactie op Charlotte van t Hof

Hee vervelend, ja het is al lange tijd niet meer te verkrijgen, mogelijk ze ...
Ik begreep dat het per april weer in nederland komt. Maar ik kan niet zo lang wachten 馃ス

10 maanden geleden

Ik hoorde in mijn omgeving al meer over tekorten van oxytocine neusspray. Van wat ik toen op internet las (week of 2 geleden) is/gaat het uit de handel. De syntocinon in ieder geval. Of er een alternatief is weet ik niet. Heb je de huisarts al eens gevraagd voor advies? Wellicht dat zij nog een tip hebben of een alternatief kennen.

10 maanden geleden

Je kan korte tijd domperidon slikken Dat doet bij mij ook wat met het toeschiet reflex

10 maanden geleden

Reactie op Lisa1320

Ik hoorde in mijn omgeving al meer over tekorten van oxytocine neusspray. V ...
Oh ga ik even bellen morgen! Dankjewel voor je reactie.

10 maanden geleden

Reactie op Charlotte van t Hof

Je kan korte tijd domperidon slikken Dat doet bij mij ook wat met het toesc ...
Oh dankjewel voor de tip, ik ga morgen gelijk bellen.

10 maanden geleden

Er is geen alternatief helaas. Ik heb het nog eens in de ziekenhuisapotheek gehaald, met ziekenhuisapotheek tarief, wist ik niet van te voren, koste me 70 euro haha Hier hielp warmte ook om de tsr sneller te laten komen. En ontspannen, t klinkt stom maar betrap mezelf nog wat mijn vingers of tenen gespannen zijn, wiebelen die handel haha Evt. kan je ook je kolf gebruiken en aanleggen met de tsr, of het met je vingers proberen, lukte hier af en toe ook. Ik weet natuurlijk wat jullie 'probleem' is, dus wellicht is het erg ongevraagd advies dit, sorry 馃槄

10 maanden geleden

Reactie op sophie1998

Er is geen alternatief helaas. Ik heb het nog eens in de ziekenhuisapotheek ...
Oh jeetje.. duur flesje dan 馃檲 Alle tips zijn welkom. Super lief juist 鉂わ笍

10 maanden geleden

Ik heb het ongeveer 1,5 week gebruikt maar ik heb daarna veel last gehad van bloedneuzen!

10 maanden geleden

Reactie op Meisjevanapril

Ik heb het ongeveer 1,5 week gebruikt maar ik heb daarna veel last gehad va ...
Heb je het flesje bewaard?