26 Reacties
4 maanden geleden
wij gebruiken ook nystatine met de bijbehorende spuit , zag binnen 2 dagen al zoveel verbetering gelukkig!
4 maanden geleden
Reactie op MadiR
Het enige wat bij ons hielp was pure zwarte bessensap (de hele zure) het w ...
Deed je de sap verdunnen met water en gebruikte je dat voor op je tepels of of voor de baby?
4 maanden geleden
De nystatine en daktarin binnen. Ik hoop dat het gaat werken 🤞
Wel die met pepermuntsmaak om te proberen, want de andere kreeg ik niet vergoed. Daarnet nam ze het wel gewoon, maar ik zag wel dat ze het heel vies vond 🤭 We gaan het zien.
4 maanden geleden
Mijn zoontje had ook een aantal weken lichte spruw, k ben me borsten gaan wassen met water en citroensap erin, elke voeding wassen en erna ook zodat hij het in z’n mondje krijgt. Nu is het sinds een aantal dagen ook weg dus heeft geholpen! En heb veel thee en water gedronken zelf met citroensap erin dat blijkt te werken tegen de schimmel! Wij zelf ook geen medicijnen gebruiken. Heb ook kokosolie gesmeerd af en toe met een voeding dus allebei gedaan.
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe.
Deed je de sap verdunnen met water en gebruikte je dat voor op je tepels of ...
Ik geef geen borstvoeding (meer) dus alleen voor de baby. Ik deed een beetje pure bessensap in een klein kopje, doopte 2 wattenstaafjes erin en ging dan langs de plekken waar de spruw zat in het mondje. En dan af en toe opnieuw dopen. Ik deed dit na elke voeding behalve s nachts. Verdunnen heb ik niet geprobeerd.