12 Reacties
4 dagen geleden
Je kan een beetje luuf gebruiken, dat hielp hier vaak een beetje. Misschien bedje nog wat schuin of hoger? Maar de eerste winter met een baby en verkouden/snot gewoon ellende 🤣 gaat over gelukkig!
4 dagen geleden
Reactie op RelaxedOrkaan817255
Je kan een beetje luuf gebruiken, dat hielp hier vaak een beetje. Misschien ...
Mag luuf vanaf 5 maanden? Ja heb ik ook gehoord dat het normaal is en dat het erbij hoort, alleen soms lijkt het echt alsof hij echt moeite heeft met ademen. Heb je het ook gehad met je baby? 🙈
4 dagen geleden
Reactie op sarcia
Mag luuf vanaf 5 maanden? Ja heb ik ook gehoord dat het normaal is en dat h ...
Oh ik zie nu 6 maanden idd, mijn baby is 5 en had nog een potje van de oudste en had een beetje in zijn nekje gedaan deze week 🫣
Ja mijn eerste baby was echt sinds de opvang elke winter chronisch verkouden/ziek. Zoveel snot en echt piepend ademhalen want zat zo dicht allemaal, heb echt nachten wakker gelegen om te luisteren. Moet zeggen, dat was wel in combinatie met oorpijn en niet graag op zijn rug willen liggen van de pijn. We hebben toen 1x antibiotica gekregen en dat hielp even heel goed en sinds hij buisjes kreeg met 1 jaar was echt alles meteen over. Dus misschien in zijn oortjes een keer laten checken? Dan kunnen ze ook zien of er vocht achter zit! 😊
4 dagen geleden
Oh wat erg..😞 Ja hij zit wel steeds aan een oor. Ik keek achter ze oor en hij heeft soort wondje. Dit had ik ook aangegeven maar dan hoor ik weer dat het misschien eczeem is of een smet plek. Ga toch dan maar nog een keer bellen of ze even gewoon alles kunnen nakijken. Het vervelende is, je belt en dan is het van er is niks aan de hand komt goed en ja op een gegeven moment weet je ook even niet wat je moet doen. 😅😔
4 dagen geleden
Reactie op sarcia
Weet je welke misschien goed is ?
Wij hebben deze en bevalt heel fijn https://www.bol.com/nl/nl/p/hoy-en-dia-neusreiniger-baby-elektrische-neuszuiger-met-usb-aspirator-neuspeer-toetenvegers-snoetenpoetsers-baby-neusreiniger/9300000030171922/?Referrer=ADVNLPPcef48900a9322ba80065bba51d681104659&utm_source=1104659&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl
3 dagen geleden
Ah wat vervelend!
Geef je toevalig borstvoeding? Wat melk in het neusje kan helpen