22 Reacties

één maand geleden

Oow dat is heel vervelend 😥 Maar ik had ook gehad zo korte termijn mijn oudste dochter was zij 4 maanden toen ik zwanger raakte en weer een dochter gekregen en nu zijn ze 8 en 7 jaar oud en ze zijn nu beste vrienden 👯‍♂️ niet bang zijn het komt allemaal goed 😊 genieten van je kind en over 9 maanden gaan ze samen spelen 🥰

één maand geleden

Mag ik vragen wat maakt dat je partner teleurgesteld is?

één maand geleden

Reactie op idil1994

Oow dat is heel vervelend 😥 Maar ik had ook gehad zo korte termijn mijn o ...
Dat is een lieve en geruststellende reactie 🥰

één maand geleden

Reactie op Maaike1810

Mag ik vragen wat maakt dat je partner teleurgesteld is?
Omdat we weinig plek in huis hebben voor zijn gevoel en hij het te veel vind..

één maand geleden

Ik snap je partner wel. Het is nogal overweldigend het idee van nog een kindje zo snel. Dat is waarschijnlijk niet hoe zich dat had voorgesteld. Laat het even bezinken en geef je partner tijd te wennen. Een kindje heeft geen ruimte nodig maar een liefhebbende papa en mama. Dat weet hij ook wel. Alles komt goed.

één maand geleden

Hoezo is die teleurgesteld? Neem aan dat ie weet dat je dan bijvoorbeeld niet aan de pil zit of iets en dat die kans gewoon bestaat dat je weer zwanger kan raken toch?

één maand geleden

Niet helemaal hetzelfde. Maar wij werden hadden toen ons eerste dochtertje 6maanden werd een positieve test in handen. Hier was dit wel gepland vandaar dus wat anders. Nu is de tweede dochter bijna 4 maanden en de oudste is net 18 maanden. Ik vind het superfijn. Het is met momenten zeker zwaar,en echt spelen doen ze nog niet samen, maar je ziet wel de liefde tussen hun. Grote zus gaat niet slapen of naar de opvang zonder haar kleine zusje een kus te gaan geven etc. Dus binenn enkele maanden hopen we hier te zien dat ze heel fijn samen spelen. Laat het even bezinken en bekijk het na een tijdje nog eens. Vooral geen overhaaste beslissing nemen zou ik zeggen.

één maand geleden

Reactie op Ktjeee

Hoezo is die teleurgesteld? Neem aan dat ie weet dat je dan bijvoorbeeld ni ...
Ja we zijn een keer onvoorzichtig geweest..

één maand geleden

Reactie op Yref

Niet helemaal hetzelfde. Maar wij werden hadden toen ons eerste dochtertje ...
🥰

één maand geleden

Reactie op MeganG

Ja we zijn een keer onvoorzichtig geweest..
Een x is al genoeg.. vind niet dat ie teleurgesteld moet zijn of het jou kwalijk kan nemen want hij wist wel wat die deed..

één maand geleden

Zoals ik het lees is je partner niet zozeer teleurgesteld in het feit dat je zwanger bent maar hoe, waar ,wat gaan we het doen? Meer in het praktische stuk dus. Ik denk dat je je om je zoontje geen zorgen hoeft te maken qua aandacht. Het feit dat je daaraan denkt betekend dat je dus al nadenkt over hoe ga ik wel aandacht besteden aan mijn zoon als er nog een baby komt 🥰Ik denk dat het wel losloopt, maar spreek niet uit ervaring.

één maand geleden

Tussen onze 2 jongens zit 14 maand (Was wel gepland) de oudste is 18 maand en de jongste 4 maand. Het is superleuk hoe ze op elkaar reageren. Ik hoop dat als ze wat ouder worden ook echt wat aan elkaar hebben. Hopelijk draait je partner snel bij en kunnen jullie samen ervan genieten!

één maand geleden

Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! Het lijkt me voor jou fysiek ook best pittig... Als het gaat om aandacht voor je eerst kindje hebben maakt het niet veel uit of je tweede er nu aan komt of een jaartje later denk ik. Ik weet niet of dit het beter maakt, maar mijn 2e was zeer gepland en gewild, juist omdat ik een broertje of zusje voor de eerste wilde. Er zit 2 jaar en 3 maanden tussen. Ik voel me nog iedere dag schuldig naar beide kinderen dat ik ze minder aandacht kan geven. Ik dekk dat dat er bij hoort 🙃 en ik hoop dat het minder wordt, want het is echt niet leuk, dat schuldgevoel.... gelukkig zijn er ook een heleboel dingen wel leuk aan 😊

één maand geleden

Laat het bezinken, in het begin is het een shock. Dat is normaal, zeker als je net een baby hebt. Betreft de aandacht verdelen, rol je vanzelf in. Het had zo moeten zijn voor jullie 😊 proficiat met de zwangerschap ❤️

één maand geleden

Dat is even schrikken. Komt goed lieve mama. Alles wat jullie beslissen is goed!

één maand geleden

Onze 2e was ook ongepland. Ik wilde het houden, maar toen ik het hem vertelde begon hij al snel voorzichtig over abortus. Hij wilde er echt nog geen tweede bij. Ik heb het toen gelaten en de ruimte gegeven om het te laten bezinken. Ik snap de schok voor hem ook. Gelukkig draaide hij snel bij en begon hij er zelf weer over; hij wilde het toch houden. En nu is hij smoorverliefd om hem. We hadden hem voor geen goud willen missen, en juist omdat hij ongepland was voelt hij echt als een cadeautje. ❤️ komt goed.

één maand geleden

Wat een lieve woorden allemaal, bedankt daarvoor. Het stelt me echt gerust❤️

één maand geleden

Hier ook een ongeplande liefdesbaby met 16m tussen. Is het pittig? Zeker weten. Maar de liefde die terugkomt is ongelooflijk. Mijn oudste is nu al zo gek van haar broertje. Ik kan niet wachten tot hij een klein beetje ouder is om te zien hoe het samen spelen wordt 😍

één maand geleden

Gefeliciteerd ❤️ even spannend en gek maar ook zo magisch!

één maand geleden

Onze oudste is net 20maanden de jongste 20 weken... we waren ook best geschrokken maar het maakte al best snel plaats voor blijdschap tuurlijk ook rete spannend kan je ze beide genoeg aandacht geven e.d (wat soms lastig is als.ze allebei moe worden en je bent alleen thuis) maar als we zien hoe de boys zo naar elkaar trekken smelt ons hartje, het is soms echt pittig en je moet er beide 100% achter staan😘 als je nog meer wilt weten kan je altijd berichtje doen