15 Reacties

één maand geleden

Leuk idee!!! Wij hebben voor de meiden een e-mailadres. Iedere maand stuur ik ze een e-mail

één maand geleden

Ik heb een invulboek per maand voor het eerste jaar en bij onze peuter daarna een mooi notitieboek gekocht waarin ik elke maand schrijf wat we de afgelopen maand hebben gedaan en wat zijn ontwikkelingen van de afgelopen maand zijn. (Gedurende de maand houd ik dit in mn telefoon met korte notities bij) Dit wil ik voor onze dochter net zo gaan doen.

één maand geleden

Wij hebben voor elk kind een mooi notitieboek waar we 1x per maand wat in proberen te schrijven. Dingen die we gedaan hebben, ontwikkelingen, mijlpalen, uitspraken van hun, etc

één maand geleden

Reactie op Pippa90

Leuk idee!!! Wij hebben voor de meiden een e-mailadres. Iedere maand stuur ...
Wat leuk!! Je hebt me geïnspireerd, zojuist een mailadres aangemaakt voor m’n dochter en de eerste mail verstuurd.

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

Wij hebben voor elk kind een mooi notitieboek waar we 1x per maand wat in p ...
Dit doen wij ook. Maar meestal schrijf ik dingen er zo snel mogelijk in en dat is vaker dan 1x per maand. Vooral op dit moment van de dreumes, want de baby heeft nog een invulboek voor het eerste jaar

één maand geleden

Elke verjaardag schrijf ik een brief aan mijn kinderen, daar doe ik een leuke foto bij van dat jaar en dan in een envelop. Wanneer ze 18 zijn krijgen ze alle brieven 😊 Hetzelfde doe ik op de 1e verjaardag met familie: ik leg kaartjes neer met pennen en dan mag iedereen een wens/tekst/brief opschrijven voor de jarige op zijn 18e. Videoboodschap is trouwens ook leuk! Ook verjaardag gerelateerd: ik heb met keramiek schilderen een verjaardagsbordje gemaakt. Elk jaar mogen ze taart eten van dit bordje! Hij komt dus slechts op de verjaardag van de kinderen uit de kast 😀 Heb voor ieder kind 1 eigen bordje trouwens. In de ochtend lopen we dan de kamer in met taart en kaarsjes. Zoooo zoet om te zien!

één maand geleden

Moedermelk sieraad laten maken, ter herinnering aan het mooie moment.

25 dagen geleden

Reactie op Pippa90

Leuk idee!!! Wij hebben voor de meiden een e-mailadres. Iedere maand stuur ...
Je moet wel even regelmatig inloggen in het mailadres van je dochter of een email vanuit haar adres mailen. Heb namelijk gehoord dat als je een poos niet inlogt of geen mail verstuurt, het mailadres dan vervalt. Weet het niet zeker hoor, maar wilde het even zeggen😊

25 dagen geleden

Ik heb een plakboek gemaakt. Een foto plakboek gekocht en alles wat ik tot nu tu heb verzameld er in geplakt: denk aan echo foto’s, ziekenhuis polsbandje, foto’s tm 3 maanden, confetti van de gender reveal, haar eerste nagel die ik heb geknipt, haar eerste haartjes die er zelf af zijn gevallen, afdruk handje en voedje, kaartjes die we hebben gekregen etc etc

25 dagen geleden

Fotoboek en memorybox :)

25 dagen geleden

Memorybox, invulboekje en ik heb voor beide zoons zijn handjes/voetjes laten gipsen. Voor de jongste wacht ik nog op het resultaat, op de foto is van de oudste 🩶

25 dagen geleden

Hebben jullie tips voor een leuke memorybox?

23 dagen geleden

Reactie op ×Jon

Memorybox, invulboekje en ik heb voor beide zoons zijn handjes/voetjes late ...
Wat leuk! Hoe/ waar heb je dat gedaan?

23 dagen geleden

Reactie op T8998

Wat leuk! Hoe/ waar heb je dat gedaan?
Bij bodycasting in Bodegraven. Ben er zo blij mee! 😍