8 Reacties
10 dagen geleden
Wat vervelend! Ik heb ook een knip gehad en ervaarde ook veel pijn en druk. Bij de bekkenfysio hebben ze dry needling gedaan in het litteken van de knip en dat gaf direct verlichting. Ik merk nu dat de druk weer iets terug komt dus ga morgen bellen of ik weer langs mag komen. Daarnaast veel masseren met vitamine E olie om het weefsel soepel te maken/houden. Bij de bekkenfysio hebben ze mij uitgelegd hoe je dat masseren het beste kan doen.
10 dagen geleden
Reactie op Fabienne24
Wat vervelend! Ik heb ook een knip gehad en ervaarde ook veel pijn en druk. ...
Dank voor de goede tips. Ik ga dan toch naar een andere bekkenbodemfysio op zoek. Ik heb ook nog eens een eerste graads blaasverzakking trouwens. En heb alleen maar gehoord dat ik een beetje oefeningen a la kegels moet doen. Het is niet zo helpend
10 dagen geleden
Bij de oudste ook een knip gehad en gescheurd en een blaasverzakking. Lang veel last gehad maar het ging langzaam steeds beter. Veel platte rust nemen en naar een bekkenfysio en osteopaat heeft voor mij geholpen. Al met al heeft het een klein jaar geduurt voor de pijn echt helemal weg was. Reken ik nu ook weer op al is het nu een heel stuk minder erg. En niet teveel willen, liever 3x per week een klein stukje wandelen zonder pijn dan 1x heel lang en daarna last.
10 dagen geleden
Reactie op aj205a
Dank voor de goede tips. Ik ga dan toch naar een andere bekkenbodemfysio op ...
Ga opzoek naar een fysio die ook inwendig met je mee voelt of je de oefeningen ook goed doet. Beetje vreemd misschien maar het helpt echt!
8 dagen geleden
Herkenning (27 mei bevallen). Ik dacht het trekt vast bij, maar nu toch de stap gezet om naar een bekkenfysio te gaan. Vandaag inwendig onderzoek.