37 Reacties

3 maanden geleden

Leuk! Mijn dochter is 10 weken en sabbelt ook veel op haar vuistjes. Vandaag rolde ze steeds van haar rug naar haar zij en terug!

3 maanden geleden

Oh wat snel al dat rollen! 😁 Die van mij is daar nog niet zo mee bezig hahaha. Vraag me ook af wanneer ze naar de handjes gaan kijken. Doet die van jou dat al?

3 maanden geleden

Leuk topic! Mijn meisje is 9 weken en is al een paar weken geobsedeerd met haar handen; vindt het heerlijk om er op te sabbelen maar ze kan er ook al uren naar kijken. Ook kletst ze er al een tijdje lekker op los en is ze de definitie van een blij ei met al die schattige lachjes de hele dag door. En als grootste mijlpaal kan zij sinds 2 weken al omrollen van rug naar buik! Terug lukt nog niet dus dat zorgt wel voor de nodige frustratie🤪

3 maanden geleden

Reactie op Emma2307

Leuk topic! Mijn meisje is 9 weken en is al een paar weken geobsedeerd met ...
Zooo ook een snelle dame! Die kan niet wachten om alles te ontdekken 🤩 Hier ook veel lachjes, zoooo lief 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Oh wat snel al dat rollen! 😁 Die van mij is daar nog niet zo mee bezig hah ...
Dat vonden wij ook! Dat doet die van mij ook nog niet maar ben wel nieuwsgierig naar wanneer dat gaat gebeuren. Lijkt me zo schattig!

3 maanden geleden

Reactie op Emma2307

Leuk topic! Mijn meisje is 9 weken en is al een paar weken geobsedeerd met ...
Wauw wat knap! Leuk he zo'n lachebekkie in huis

3 maanden geleden

Reactie op 18mei2024

Wauw wat knap! Leuk he zo'n lachebekkie in huis
Ja echt fantastisch! Elke ochtend als ik haar uit haar eigen bedje haal krijg ik gelijk een grote glimlach, smelt je helemaal weg van🥰

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Zooo ook een snelle dame! Die kan niet wachten om alles te ontdekken 🤩 Hi ...
Haha ja het scheelt denk ik ook dat ze met 42+1 is geboren dus daardoor lijkt ze misschien wat voor te lopen. Maar leuk is het allemaal wel om te zien elke keer als ze wat nieuws doen!🥰

3 maanden geleden

Ahhhh hier net 10 weken en hij rolt vandaag geheel zelfstandig van buik naar rug, beide kanten 😭 Mijn mama hart, het gaat te snel! (Even voor mezelf 😂) Handjes bekijken al een tijdje en vindt spiegeltjes helemaal geweldig. Ook hardop lachen sinds vorige week, zo lief ☺️

3 maanden geleden

Morgen 11 weken oud. Rolt van haar rug naar haar zij en is haar grip aan het oefenen. Aangegeven of per ongeluk gegrepen speeltjes worden vakkundig zo ver mogelijk in haar mond gestopt😂 Als er geen speeltje voorhanden is gebruikt ze haar knuistjes om op te sabbelen. Ze begint steeds meer te lachen en kan heel goed objecten volgen. Verder als ze wakker is beweegt werkelijk waar álles aan haar. Armen vliegen alle kanten op en maar trappelen met haar benen. Met tummytime kan ze haar hoofd al goed overeind houden en als ze het zat is rolt ze gewoon om.

2 maanden geleden

Hello! Even hier zodat ik geen topic hoef te openen: Maar wanneer gingen jullie baby’s naar de eigen handjes kijken? Ze doet het nog steeds niet 🙈 blijft ze in haar mond stoppen. CB vroeg er wel naar dus ben benieuwd of ze daar nou heel laat mee is

2 maanden geleden

Reactie op Leannah

Hello! Even hier zodat ik geen topic hoef te openen: Maar wanneer gingen j ...
Bij ons met 8 weken! Inmiddels is hij 13 weken en stopt hij zijn vingers om de beurt in zijn mondje om te sabbelen 🥰

2 maanden geleden

Vannacht voor het eerst in zijn ledikant aangezien ik hem afgelopen nacht met de benen over de rand van de wieg aantrof(in zijn slaapzak, wel ondiep wiegje maar toch knap). Ik dacht dat hij al zo groot was maar ik zijn ledikant toch weer een heel klein ventje. Vandaag ook tweede dag wennen op de opvang. 2x uur slapen en 2x fles leeg. Wat een mijlpalen op 1 dag, morgen maar weer lekker veel knuffelen en nog week extra genieten voordat ik weer moet (mag?) werken.

2 maanden geleden

Vorige week 2 keer van rug naar buik gerold met 13 weken inmiddels 14 weken en hij blijft nu steken op zijn zij🤣 van buik naar zijn rug rollen doet hij al wel een tijdje

2 maanden geleden

13 weken en rollen van rug naar buik! Heel leuk allemaal maar Helaas is hij er 's nachts ook onbewust erg druk mee dus slapen gaat heel erg onrustig de laatste dagen 😞

2 maanden geleden

Hier rolt ze met 13 weken ook van rug naar buik en weer terug. Gaat veel te snel joh🥹 En sinds 2 dagen heeft ze ontdekt dat ze kan gillen dus dat doet ze nu de hele dag. Echt zo gezellig!

2 maanden geleden

Vandaag heeft onze dochter voor het eerst hardop gelachen 🥰🥰 wel nog zachtjes maar ik kreeg er helemaal de slappe lach van, zo schattig

2 maanden geleden

Mijlpaaltje, voetjes steeds vastpakken! Ons oudste zoontje deed dit pas met 5 maanden oud😜

2 maanden geleden

Bijna 4 maandjes nu. Kletst heeel veel, schreeuwt, is aan het schater lachen ipv een simpele glimlach, valt zelf in slaap, doet tussen de middag dutje van 3 uur, duimt, rolt van haar rug op haar zij maar nog net niet door en pakt enorm goed speelgoed en brengt dit naar haar mondje toe! Zo ontzettend leuk om te zien. Je ziet iedere week weer iets nieuws 😍

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Bijna 4 maandjes nu. Kletst heeel veel, schreeuwt, is aan het schater lache ...
Hoi lieve mama, Niet slecht bedoeld, maar wist je dat deze soort stoeltjes eigenlijk niet goed zijn voor de baby? https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/tips-en-advies/zitondersteuner Uiteraard is het helemaal aan jullie maar toch wilde ik jullie er op wijzen voor het geval je het niet wist 😊