37 Reacties
3 maanden geleden
Leuk topic! Mijn meisje is 9 weken en is al een paar weken geobsedeerd met haar handen; vindt het heerlijk om er op te sabbelen maar ze kan er ook al uren naar kijken. Ook kletst ze er al een tijdje lekker op los en is ze de definitie van een blij ei met al die schattige lachjes de hele dag door. En als grootste mijlpaal kan zij sinds 2 weken al omrollen van rug naar buik! Terug lukt nog niet dus dat zorgt wel voor de nodige frustratie🤪
3 maanden geleden
Reactie op Leannah
Zooo ook een snelle dame! Die kan niet wachten om alles te ontdekken 🤩
Hi ...
Haha ja het scheelt denk ik ook dat ze met 42+1 is geboren dus daardoor lijkt ze misschien wat voor te lopen. Maar leuk is het allemaal wel om te zien elke keer als ze wat nieuws doen!🥰
3 maanden geleden
Ahhhh hier net 10 weken en hij rolt vandaag geheel zelfstandig van buik naar rug, beide kanten 😭 Mijn mama hart, het gaat te snel!
(Even voor mezelf 😂) Handjes bekijken al een tijdje en vindt spiegeltjes helemaal geweldig. Ook hardop lachen sinds vorige week, zo lief ☺️
3 maanden geleden
Morgen 11 weken oud. Rolt van haar rug naar haar zij en is haar grip aan het oefenen. Aangegeven of per ongeluk gegrepen speeltjes worden vakkundig zo ver mogelijk in haar mond gestopt😂 Als er geen speeltje voorhanden is gebruikt ze haar knuistjes om op te sabbelen.
Ze begint steeds meer te lachen en kan heel goed objecten volgen. Verder als ze wakker is beweegt werkelijk waar álles aan haar. Armen vliegen alle kanten op en maar trappelen met haar benen.
Met tummytime kan ze haar hoofd al goed overeind houden en als ze het zat is rolt ze gewoon om.
2 maanden geleden
Vannacht voor het eerst in zijn ledikant aangezien ik hem afgelopen nacht met de benen over de rand van de wieg aantrof(in zijn slaapzak, wel ondiep wiegje maar toch knap). Ik dacht dat hij al zo groot was maar ik zijn ledikant toch weer een heel klein ventje. Vandaag ook tweede dag wennen op de opvang. 2x uur slapen en 2x fles leeg. Wat een mijlpalen op 1 dag, morgen maar weer lekker veel knuffelen en nog week extra genieten voordat ik weer moet (mag?) werken.
2 maanden geleden
Mijlpaaltje, voetjes steeds vastpakken! Ons oudste zoontje deed dit pas met 5 maanden oud😜
2 maanden geleden
Bijna 4 maandjes nu. Kletst heeel veel, schreeuwt, is aan het schater lachen ipv een simpele glimlach, valt zelf in slaap, doet tussen de middag dutje van 3 uur, duimt, rolt van haar rug op haar zij maar nog net niet door en pakt enorm goed speelgoed en brengt dit naar haar mondje toe!
Zo ontzettend leuk om te zien. Je ziet iedere week weer iets nieuws 😍
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Bijna 4 maandjes nu. Kletst heeel veel, schreeuwt, is aan het schater lache ...
Hoi lieve mama,
Niet slecht bedoeld, maar wist je dat deze soort stoeltjes eigenlijk niet goed zijn voor de baby?
https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/tips-en-advies/zitondersteuner
Uiteraard is het helemaal aan jullie maar toch wilde ik jullie er op wijzen voor het geval je het niet wist 😊