535 Reacties

één jaar geleden

10 weken van me 2de 🫶🏻 vind t ook echt snel gaan eerlijk gezegd

één jaar geleden

Vandaag, 9+5 dagen zwanger van onze 5e 🥰

één jaar geleden

8+1, vandaag gemaakt 🥰Eerste kindje dus nog niet heel veel te zien, alhoewel mijn man wel een klein bultje ziet 🤣

één jaar geleden

Ik zie precies toch ook een teutje haha. 7+2 🙈

één jaar geleden

8.2 vandaag en dit is mijn eerste😊

één jaar geleden

9+5 van de tweede

één jaar geleden

7 + 4 van mijn 1e. Strakke spijkerbroeken kan ik al niet meer aan omdat ik zo opgeblazen ben….

één jaar geleden

6+2 van de 2e

één jaar geleden

Ik ben vandaag 8,2 weken zwanger van de tweede. Ben echt enorm gegroeid, ik kan geen normale broek meer aan. A.s vrijdag heb ik een echo. Moet zeggen dat ik dit niet normaal vind. Mensen zien het gewoon aan me. Verbergen is bijna niet te doen.

één jaar geleden

Vandaag precies 7 weken zwanger van onze eerste, vrijdag eindelijk de eerste echo🥰

één jaar geleden

Vandaag genomen in de ochtend nog voor ontbijt nu 9+6 weken zwanger van onze tweede. Al vrij snel een opgeblazen buik wat moeilijk te verbergen was. Normale broeken kon ik al snel vergeten.

één jaar geleden

Wow wat hebben julllie allemaal al een buik! Ik zie nog niks ben nu 10 wk, of naja amper zie ik iets

één jaar geleden

Mijn buik groeit ook zo snel, maar wat ik veel leuker vind: mijn borsten groeien deze zwangerschap veeeel sneller 😂😂. Nu met 7 weken heb ik een prachtig paar borsten terwijl ik mini theezakjes had 🎉🎉🎉

één jaar geleden

Ook al zijn het nog niet ‘echte’ babybuiken het is toch een mooi gezicht al die bolletjes 🥰 Lastig verbergen dat is een ding wat zeker is. Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo en ben dan eigenlijk ook van plan om het te vertellen. Anders gaan mensen het toch wel zien 😋

één jaar geleden

Reactie op carmenflower

Wow wat hebben julllie allemaal al een buik! Ik zie nog niks ben nu 10 wk, ...
Bij mijn eerste kreeg ik pas een buikje met 13 weken. En die buik komt van zelf 🤗

één jaar geleden

Dit was met 10 weken! Ik kon mn broeken met 6/7 weken al niet meer aan.

één jaar geleden

Omg this is me now, dit was gister 9+6 2e zwangerschap. Het gaat zoooo snel, heb soms zelfs al het gevoel dat ik die druif voel bewegen.

één jaar geleden

Hier 8 weken en zwanger van de 2de🩷🩵

één jaar geleden

8 weekjes nu. 1e zwangerschap. Klein bultje !

één jaar geleden

Hier 8 weken nu van de 2e 🙈. Bij de eerste ging het niet zo snel…