535 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dit was met 8 weken. Vandaag ben ik precies 12 weken, dus 4 weken terug. Morgen ga ik een nieuwe maand foto maken, ben h茅茅l benieuwd !!

茅茅n jaar geleden

10+3 van de eerste :)

茅茅n jaar geleden

Reactie op MeggieK

Het is misschien niet veel maar er gebeurt iets! 馃グ
Je ziet het zeker! Zo leuk he 馃グ

茅茅n jaar geleden

Het gaat hard. Op deze foto ben ik 10 weken zwanger van de derde.

茅茅n jaar geleden

Gisteren mijn eerste buik foto genomen met kleren aan , anders altijd in onderbroek/bh .. Zoooo verliefd op deze foto ondanks ik nog maar 11 weken ver ben 馃槏 .. liefst vanal deel ik ze nu al op sociale media omdat ik zo fier ben na een jaartje proberen voor mijn eerste kindje 馃槏馃グ

茅茅n jaar geleden

Ziet er iemans verschil? Ik zie op de laatste foto alleen maar opgeblazen precies馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Eerste buikfoto! 10 weken zwanger van derde kindje 馃グ

茅茅n jaar geleden

13+1 馃槶

茅茅n jaar geleden

13+5 zwanger van onze eerste馃槏馃グ ben zo trots op het feit dat mijn buik zo hard groeit na 14 maanden proberen. Het blijft onwerkelijk馃槏馃グ

茅茅n jaar geleden

13+4 van de tweede ongelofelijk hoe snel dit gaat maar o zo trots op mijn buik 馃グ

茅茅n jaar geleden

13 weken van de 2e 馃グ bij men eerste had ik pas zichtbare buik met 18/20 weken

茅茅n jaar geleden

14 weekjes vd 3e 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

14 wk zwanger van onze 5e 馃挋馃挆馃グ

茅茅n jaar geleden

13weken zwanger van een tweeling 3&4 kindje.

茅茅n jaar geleden

Vandaag 13 weken van de 2e鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

12.4!

茅茅n jaar geleden

Links 11+1 en rechts 12+4 (wel zelfde gewicht). Wilde er eerst nog niet aan geloven dat m'n buik begon te groeien, maar heb het sinds een paar dagen geaccepteerd en probeer het nu te omarmen. 馃グ Dit is voor mij nog wel een dingetje, ivm een eetstoornis in het verleden. Heb wel al lijntjes uitstaan mocht het mentaal echt heel moeilijk worden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annievj

Links 11+1 en rechts 12+4 (wel zelfde gewicht). Wilde er eerst nog niet aan ...
Wat fijn dat je die lijntjes hebt uitstaan en wat fijn dat je kindje zo gezond en mooi aan het groeien is 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jessara

Wat fijn dat je die lijntjes hebt uitstaan en wat fijn dat je kindje zo gez ...
Wat een lieve reactie, dankjewel 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Vandaag net 14 weken zwanger van mijn eerste. Dit is s鈥檃vonds genomen en mijn buik is s鈥檃vonds altijd meer opgezet. Maaaar het echt al wel zichtbaar馃槺