535 Reacties
茅茅n jaar geleden
Dit was met 8 weken. Vandaag ben ik precies 12 weken, dus 4 weken terug. Morgen ga ik een nieuwe maand foto maken, ben h茅茅l benieuwd !!
茅茅n jaar geleden
Gisteren mijn eerste buik foto genomen met kleren aan , anders altijd in onderbroek/bh ..
Zoooo verliefd op deze foto ondanks ik nog maar 11 weken ver ben 馃槏 .. liefst vanal deel ik ze nu al op sociale media omdat ik zo fier ben na een jaartje proberen voor mijn eerste kindje 馃槏馃グ
茅茅n jaar geleden
Ziet er iemans verschil? Ik zie op de laatste foto alleen maar opgeblazen precies馃ぃ
茅茅n jaar geleden
13+5 zwanger van onze eerste馃槏馃グ ben zo trots op het feit dat mijn buik zo hard groeit na 14 maanden proberen. Het blijft onwerkelijk馃槏馃グ
茅茅n jaar geleden
13+4 van de tweede ongelofelijk hoe snel dit gaat maar o zo trots op mijn buik 馃グ
茅茅n jaar geleden
Links 11+1 en rechts 12+4 (wel zelfde gewicht). Wilde er eerst nog niet aan geloven dat m'n buik begon te groeien, maar heb het sinds een paar dagen geaccepteerd en probeer het nu te omarmen. 馃グ
Dit is voor mij nog wel een dingetje, ivm een eetstoornis in het verleden. Heb wel al lijntjes uitstaan mocht het mentaal echt heel moeilijk worden.