535 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Annievj
Links 11+1 en rechts 12+4 (wel zelfde gewicht). Wilde er eerst nog niet aan ...
Herkenbaar. Is het je eerste kindje? Ik heb in het verleden ook een eetstoornis gehad en na mn eerste kindje ging het ook een stuk minder met me helaas. Inmiddels zwanger van mn vierde kindje en kan alleen maar zeggen dat elke zwangerschap me een stuk sterker heeft gemaakt. Je kan altijd met struggles bij me terecht. Wellicht kan ik je helpen omdat ik het begrijp
茅茅n jaar geleden
Reactie op Motherof2beauties
Herkenbaar. Is het je eerste kindje? Ik heb in het verleden ook een eetstoo ...
Dit is inderdaad ons eerste kindje. Wat naar dat het na je eerste kindje minder goed ging... Waar uitte zich dat in als ik vragen mag? En fijn dat het nu weer beter gaat en de 4e op komst is!
Lief, dat waardeer ik! 馃槝
茅茅n jaar geleden
Reactie op Annievj
Dit is inderdaad ons eerste kindje. Wat naar dat het na je eerste kindje mi ...
Ik vond vooral de kilos toen lastig en ging vanaf bevalling te weinig eten. Waardoor ik eigenlijk direct weer de anorexia die ik in het verleden had liet winnen. Ook niet echt steun vanuit partner hielp niet. Nu twee kindjes verder met mn nieuwe vriend die me wel steunt maakt het me allemaal niks meer uit. Gewicht doet me nog weinig als het kindje maar gezond is en ik zelf dan dus ook
茅茅n jaar geleden
Ik ben nu 13 weken, eerste kindje. Heb het idee dat mijn buik van week 9 tm 13 niet echt gegroeid is, maar dat gaat vast nog komen 馃槄