535 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op aj205a

Zo leuk om te zien! Ik herken je eerste foto’s dus voelt zo leuk om de voor ...
Ah wat leuk! Het is zo bijzonder om dit mee te mogen maken 🥰

10 maanden geleden

Ik vind m'n buik vooral veel lager dan bij 17+3. Bijzonder!

10 maanden geleden

Mooie buikjes dames! Ik vandaag 18+5 💙

10 maanden geleden

Zijn er vrouwen bij die in verwachting zijn van een tweede en een minder grote buik hebben dan nr 1? Ik was de vorige keer een heeel stuk groter. Hier ben ik 16,5 week 😊

10 maanden geleden

15+2🩷

10 maanden geleden

14+6 van de 2e. Deze buik groeit echt niet normaal hard 😅

10 maanden geleden

2e zwangerschap en 15 weken Ook mega erg aan het genieten van de grote belly 🤎 3e trimester waggel ik vast als een pinguïn naar de toilet, dus nu geniet ik enorm van deze buik nog 😄

10 maanden geleden

Hier 17 weken, buik groeit rustig. Ik zie geen verschil met 2 weken geleden. Dit is de eerste.

10 maanden geleden

18+1 baby #2 op lege maag

10 maanden geleden

16weken ♡♡

10 maanden geleden

20+3 en vanaf nu gaat het precies zo snel, baby beweegt ook de heeeele tijd wat zo fijn is🥰

10 maanden geleden

18+1

10 maanden geleden

16+1

10 maanden geleden

Vandaag 19 weken💙 ik zie nog weinig verschil met twee weken geleden, maar merk wel verschil! Kan niet wachten tot ik een mooie dikke buik heb!

10 maanden geleden

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met ‘Draaivis’ is die dit topic startte

10 maanden geleden

Reactie op dide111

Zijn er vrouwen bij die in verwachting zijn van een tweede en een minder gr ...
Ja hier hetzelfde, bij de eerste totaal geen buik begon pas een beetje bij 25 weken. De 2e al veel eerder en nu ook nog praktisch geen buik. Wat overigens heerlijk is, want zit anders zo nog lang genoeg in de weg 😂 ideaal nog gewoon normale broeken en kleding aan

10 maanden geleden

16+3 tweede kindje. Begint nu wel een buik te komen, maar het scheelt inderdaad met je kleding. Ik pas nog in (losse) normale broeken en dan zie je bijna helemaal niks 🙈😝

10 maanden geleden

20 weken zwanger van ons tweede kindje 👶🏼

10 maanden geleden

Reactie op dide111

Zijn er vrouwen bij die in verwachting zijn van een tweede en een minder gr ...
Ik had ook verwacht dat het harder ging gaan bij de tweede, voorlopig is het vergelijkbaar met de eerst zwangerschapsbuik hier, al paste ik toen niet meer in oude broeken en nu wel 🤔 misschien kan je de tweede baby meer ‘naar binnen toe’ dragen?

10 maanden geleden

Precies 18 week, 3e kindje