1000 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb op 14 september de echo en ben dan 7+1

2 jaar geleden

Ik heb de eerste echo op 14 september, ben dan precies 7 weken zwanger 🩵🩷

2 jaar geleden

20 september de eerste echo, ben nog 7+1 weken zwanger als het klopt!

2 jaar geleden

Ik heb 13 september met 7 weken mijn eerste echo.

2 jaar geleden

Ik heb 21 september de eerste echo😄 Dan ben ik (volgens eigen berekening) 7+3 weken.

2 jaar geleden

10 september, 6+2

2 jaar geleden

Ik heb gelukkig 5 september de eerste echo al. Ben dan 6 weken.

2 jaar geleden

Ik ook op 20 september de eerste echo! Ik ben dan 7+1 als het goed is, maar mocht wat eerder ivm miskraam 3 maanden geleden. Kan nu al niet wachten! Vind het zo spannend dat het nog een paar weken duurt 🙈

2 jaar geleden

Jullie hebben hem zo vroeg allemaal. Hier pas 26 september. 😅

2 jaar geleden

Reactie op EVIIDT

Jullie hebben hem zo vroeg allemaal. Hier pas 26 september. 😅
Bij ons verloskundig centrum doen ze een eerste/termijn echo pas met 10 weken. Je kan tegen betaling (€30) rond de 8 weken een vitaliteitsecho krijgen. Anders had ik pas begin oktober de eerste echo gekregen😅

2 jaar geleden

Ik op 21 september met 8 weken

2 jaar geleden

15 september, 6+4 (denk ik).

2 jaar geleden

20 september, 8 weken

2 jaar geleden

19 september, 6 weken 😊

2 jaar geleden

Vandaag net de afspraak gemaakt: 18 september, 8+1. Ik had gehoopt met 7 weken al te mogen komen, maar ze deden toch echt pas met 8 weken 🙈. Zo spannend.. gewoon nog 3 weken wachten 🙈.

2 jaar geleden

Wat een vroege afspraken allemaal, heel fijn zeg! Mijn afspraak staat pas 4 oktober, als ik 10 weken zwanger ben. Duurt nog zo lang! Iemand tips om toch eerder een echo te kunnen maken? Ik merk dat ik nu nog zo onzeker ben.

2 jaar geleden

Wat een vroege afspraken allemaal, heel fijn zeg! Mijn afspraak staat pas 4 ...
Opzoek naar een verloskundige of echo bureau die pretecho's maken tussen de 6-8 weken en zelf betalen. Ik moet eigenlijk mijn eerste echo in het ziekenhuis krijgen bij 8 weken. Maar omdat het hiervoor 2 keer mis is gegaan wou ik zelf ook wat eerder. Heb daarom contact opgenomen met een verloskundige en daar een echo ingepland met 7 weken. Deze echo betaal ik zelf.

2 jaar geleden

14 september als met de planning lukt anders pas 26 september. 14 september ben ik dan 7 weken

2 jaar geleden

Mazzel hebben dat je zus verloskundige is en echo’s kan maken 😉 Ik mag bij de praktijk ook pas met 10 weken

2 jaar geleden

Ik heb de verloskundige gebeld en mijn onzekerheid ivm een vorige miskraam aangegeven. Hier hadden ze heel veel begrip voor. Als het goed is kunnen ze, zelfs als ze niet zelf een vroege echo aan kunnen bieden, je tips geven voor waar je dat zou kunnen doen. Ik hoop dat je hier wat mee kan!