17 Reacties
茅茅n maand geleden
Oh meid hou op! Hier precies hetzelfde. Het is echt obsessief omrollen. Ook vlak na het flesje, dus ze spuugt alles uit door het continu gedraai. Soms ook echt om gek van te worden馃檲 tegenwoordig slaapt ze nu ook heel graag op haar buik. Vind dat echt doodeng. Maar het gaat gelukkig gewoon goed. Ze is morgen 14 weekjes. 3 maandjes
茅茅n maand geleden
Reactie op Debs14
Hier ook! Constant omrollen, terug gaat nog niet馃槄. Dus we hebben er een ni ...
Haha ja bij mij ook, enorm blije baby en ze zou al meer dan 3 weken in sprong 4 moeten zitten maar hier merken wij echt niks van. Ik was hier erg bang voor gezien alle verhalen. Maar het is een enorm blije meid die veel kletst en zelf speelt!
Alleen op de buik liggen is nu dus een dingetje, vooral net na de fles hahaha!
茅茅n maand geleden
Reactie op Daphne5809
Off topic, maar die staartjes 馃ス馃ス馃ス
Vandaag voor het eerst geprobeerd 馃槶馃ス
茅茅n maand geleden
Reactie op KleineFreek24
Haha ja bij mij ook, enorm blije baby en ze zou al meer dan 3 weken in spro ...
Ja hier zou ze er over een ruime week weer uit zijn, ze rolt al een tijdje maar weinig gemerkt. N maand terug wel wat gekke weken gehad qua slapen maar achteraf vieldat ook mee . Ze wil wel veel entertainment gedurende de dag. Het is geen rustige schootbaby馃槀
茅茅n maand geleden
Reactie op langnekoor
Als ze eenmaal kunnen rollen betekent dat geen slaapregressie meer?
Hoe bedoel je?
茅茅n maand geleden
Reactie op KleineFreek24
Hoe bedoel je?
Mijn kleine kan nu rollen. Tot nu toe nog niet echt slaapproblemen gehad. Hoeven we daar nu ook niet meer bang voor te zijn (de 4maanden regressie)?
茅茅n maand geleden
Reactie op langnekoor
Mijn kleine kan nu rollen. Tot nu toe nog niet echt slaapproblemen gehad. H ...
Oh dat zou ik echt niet durven zeggen.. volgens mij heeft de slaap regressie niets met het omrollen te maken, maar gewoon met dat ineens het ritme weer helemaal anders word van het kindje. Niet alle kindjes hebben er last van en sommige kindjes ook maar heel kort / een klein beetje. En sommige kindjes hebben er enorm veel last van en geven de ouders slapeloze nachten. Helaas is dit echt afwachten! En slaapregressies zijn met verschillende maanden. Met 8 maanden kan er namelijk weer een slaapregressie komen!
茅茅n maand geleden
Hier ook obsessief rollen 馃ぃze rolt steeds op haar buik in bed! Ik hoor dan gefrustreerde geluiden uit haar komen komen.. dan rol ik haar terug. Helaas gaat ze direct weer naar haar buik.
Nu lees ik dat ze tot 1 jaar beter niet op hun buik kunnen slapen.. andere bronnen zeggen weer dat het prima is als ze het zelf doen. Helaas kan ze niet zelf terug van buik naar rug nog.
Ik slaap nu slecht omdat ik haar dus de hele tijd terug moet draaien.
Zijn er meer met dit probleem? En wat doen jullie?
茅茅n maand geleden
Reactie op Leannah
Hier ook obsessief rollen 馃ぃze rolt steeds op haar buik in bed! Ik hoor dan ...
Lekker op de buik laten slapen (doet de mijne al sinds 8 weken oud omdat hij zo beter sliep). Mits het kind zelf zo lekker ligt natuurlijk en de voorwaarden in bed goed zijn zoals slaapzak aan en geen deken.